Onbegrip, Het hartje is vlak na de 1e echo gestopt met kloppen. Dat betekend dat dit kindje al ongeveer 5 weken levenloos in mij zit.. Waarom heeft mijn lichaam dat deze keer niet opgemerkt? In mij is het stil, al mijn emoties zijn uitgeschakeld. Ik kan gewoon nog niet verdrietig zijn, en praten gaat makkelijk.. Morgen heb ik al om 9:20 een afspraak bij de gyne, ik denk dat ik maar voor een curettage ga. En hoop dat ik die ook gelijk krijg dan, en niet nog moet wachten tot volgende week. Hoe dan ook, het lijkt mij veel beter dan het hele weekend weeën en bloedverlies hebben. Lieve dames, bedankt voor jullie lieve berichtjes ❤
Jeetje wat verschrikkelijk. 5 weken al. En je lichaam merkt t niet op. Hoop dat je ze morgen meteen kunnen helpen. Het verdriet komt later nog wel. Laat t komen zoals t komt. Heel heel veel sterkte en een hele dikke knuffel
Heel veel sterkte meis! Het is verdorie nu de tweede keer. Zo oneerlijk! Ik wil je succes wensen morgen. Ik denk aan je!
@Ezzy120 ik bleef hangen op je berichtje wat een verdrietig bericht. Vijf weken is best wel lang.. ik hoop dat de gyn je snel kan helpen. Laat je verdriet komen wanneer het komt. Dikke knuffel! @Baasje niet leuk een witte test!! vooral niet als je goede hoop had. @Fritsie7 ja je nieuwe profielfoto snap ik ook nog niet even wennen haha.
@Lisanne1811 @mimi1988 wat is er mis met die foto dan? Vond t wel eens tijd voor iets anders dan een flamingo, haha!
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 24 augustus: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje 2 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 4 september: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 13 september: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje Onbekend: ♡ Lotus1986, 32 jaar, ronde 6, 3e kindje ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam Coming soon: ♡ Mimi1988 ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 23 augustus - Ezzy120, echo 28 augustus - Fritsie7, uitslag progesteron-onderzoek 31 augustus - itsourlove 20 weken echo + gynaecoloog 4 september - Lisanne1811, zaadonderzoek partner ===============================
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 24 augustus: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje 2 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 4 september: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 13 september: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje Onbekend: ♡ Lotus1986, 32 jaar, ronde 6, 3e kindje ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam Coming soon: ♡ Mimi1988 ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 28 augustus - Fritsie7, uitslag progesteron-onderzoek 31 augustus - itsourlove 20 weken echo + gynaecoloog 4 september - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 7 september. - controle verloskundige ===============================
Nou volgensmij mag ik eindelijk op de plofbank. Mn nod verplaatst wel naar 7 sept. Ik heb mn ei echt later gehad of zelfs nog helemaal niet. Maar we gokken het erop
Er is niks mis mee maar je flamingo vond ik gewoon een vertrouwd gevoel geven nu weet ik niet of ik je nog wel ken. Sorry ik ben echt heel flauw
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 24 augustus: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje 2 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 7 september: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 13 september: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje Onbekend: ♡ Lotus1986, 32 jaar, ronde 6, 3e kindje ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam Coming soon: ♡ Mimi1988 ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 28 augustus - Fritsie7, uitslag progesteron-onderzoek 31 augustus - itsourlove 20 weken echo + gynaecoloog 4 september - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 7 september. - controle verloskundige ===============================
Balen @Baasje . Gelukkig wel optijd. Lotus maar.van de lijst halen meiden? Ik denk niet dat ze nog gaat reageren
Lange ochtend in het ziekenhuis gehad. De gyne bevestigde inderdaad dat het kindje met 6 weken is gestopt met groeien. Ze hadden voor vandaag helaas geen plek meer, dus maandag mocht ik me melden voor een curettage. Hierna krijgen we ook de mogelijkheid om een chromosomenonderzoek te doen, hier hebben wij al ja tegen gezegd. Zouden maandag, of tijdens de nacontrole hier ook meer informatie over krijgen. Wel fijn dat dit al kan nu in plaats van wat ik vaak las bij de 3de keer pas. Lieve dames, geef jullie bolle buikjes nog maar een stevige knuffel van mij..