Lieve @Ezzy120 wat heb je een verschrikkelijke tijd achter de rug zeg en wat kunnen mensen gemeen reageren...ik heb 4 jaar geleden een miskraam gehad en dat mensen inderdaad durven te zeggen dat het maar pril was!!! Maakt niks uit er heeft een kindje in m’n buik gezeten snap dat dan! Kan ik zo boos om worden. Een hele dikke digitale knuffel voor jou! Pas goed op jezelf en bel het ziekenhuis of de verloskundige als je ergens aan twijfelt!
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 2 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 7 september: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ♡ Mimi1988, ...jaar, ronde 1, ...kindje 13 september: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje 22 september: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Onbekend: ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 31 augustus - itsourlove 20 weken echo + gynaecoloog 4 september - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 7 september - Meiske1988, controle verloskundige 10 september - Ezzy120, controle bij gyn ===============================
Spannend @Fritsie7! Ga duimen voor je zondag! Hier de laatste dag van mijn ongesteldheid aangebroken, zijn we er bijna weer vanaf Dan maar weer vol goede moed de volgende ronde in!
Bah wat een nare reacties zeg! Sommige mensen hebben echt geen inlevingsvermogen. Ik vind het vreselijk voor je dat je dit moet doormaken. Dikke knuffel voor jou!
@Ezzy120 wat een nare reacties! Dit was jullie kleintje. Zo rot dat er zo gereageerd wordt. @Baasje yeayyy, heel veel succes deze ronde! @Fritsie7 oehhh spannend. Zondag is al biiijjjnnaa. Ik ga heel hard voor je duimen. @mimi1988 en @meiske1988 wat naar dat het zo laat pas geloofd werd. Wat moet dat moeilijk geweest zijn. Hier het geluk gehad dat de bv lukte en er geen allergieën waren. Deze keer ga ik het weer proberen.
@Ezzy120 wat een nare reactie Ze zeggen het vaak om je beter te laten voelen, maar dat werkt meestal niet. @Fritsie7 spannend hoor! Hoop dat het gelukt is! Ander vraagje... als ke vruchtbaar slijm hebt, ben je dan nog steeds vruchtbaar? Ik dacht dat het minder werd, maar toch nog wel vandaag wat gezien. En is je ei dan al gesprongen of komt hij dan nog?
Tssss wat kunnen mensen toch ongelofelijk kwetsend zijn op zulke momenten. Hoe moeilijk ook. Lekker links laten liggen. Die mensen zijn een reactie niet eens waard
Euhm. Kan allebei. Rondom je vruchtbare dagen heb je dat slijm. En ongeveer 1 a 2 dagen na je ei is het bijna weg. Al heb ik nooit vruchtbaar slijm gehad. En toch zwanger.
Aaahh nou we wachten dan maar rustig af. Ga er niet van uit dat deze ronde raak is... beschouw hem ook niet echt als eerste ronde. Totaal niet mee bezig geweest denk mijn nu dan wel later dan 7 sep? Heb een LF van twaalf...
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 2 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 7 september: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ♡ Mimi1988, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 13 september: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje 22 september: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Onbekend: ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 31 augustus - itsourlove 20 weken echo + gynaecoloog 4 september - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 7 september - Meiske1988, controle verloskundige 10 september - Ezzy120, controle bij gyn ===============================
Ik vind het zo fijn dat we hier zo lief en steunend voor elkaar kunnen zijn! Heel erg bedankt dames, heb de afgelopen tijd heel veel aan jullie gehad ❤ Vandaag voel ik me oké, emotionele lijkt iets af te nemen inmiddels. Lichamelijk voel ik de klap nog wel, zo af en toe wel wat kramp en het bloed nog een beetje. Om mijn kortingscode maar niet te laten verlopen maar weer ovulatietesten en zw-testen besteld, ik kan hiermee wel weer een tijdje vooruit. Vandaag te horen gekregen dat mijn 'kleine' meisje maandag mag beginnen op de basisschool! Zo onwijs spannend
@Fritsie7 en, al getest? Ik ben zo benieuwd! Zelfs ik heb al testdrang, morgen 8 dpo. Ik weet niet of ik me in kan houden. Ik heb wel pijnlijke borsten maar dat heb ik al wel eens eerder gehad door progesteron, al heb ik het meestal niet. En ik ben moe! Maar dat ben ik wel vaker
Fijn dat het ietsje beter gaat met je. En we zijn er hier toch voor elkaar Spannend, de basisschool. Vaak toch wel een dingetje voor ouders heeft ze er zin in?
Even een heel vreemde vraag tussendoor misschien. Iemand enig idee vanaf wanneer prenatal kerstkleding in de winkel heeft liggen? Galajurkjes en chiquere kleding bedoel ik dan? Mn partner en ik gaan op 3 november gerigstreerd partnerschap aan. Wil wat moois aan maar niet te chique.
Ja zeker zijn we er hier voor elkaar. Lekker anoniem je ei kwijt kunnen blijf vooral lekker kletsen meid. Spannend! Mag ze maandag voor t eerst oefenen of is ze al vier?