============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 7 september: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 12 september: ♡ Mimi1988, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 13 september: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje 22 september: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje 28 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Onbekend: ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 7 september - Meiske1988, controle verloskundige 08 seotember - Fritsie7, controle bjj gynaecoloog 10 september - Ezzy120, controle bij gynaecoloog 10 september - Fritsie7, follikelmeting ===============================
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 7 september: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 12 september: ♡ Mimi1988, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 13 september: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 14, 1e kindje 22 september: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje 28 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Onbekend: ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 10 september - Ezzy120, controle bij gynaecoloog 10 september - Fritsie7, follikelmeting ===============================
Nee baal ervan. Nu even een maandje rustig aan, ik ga geen follikelmetingen doen nu. Op de clomid na wil ik me heel graag even normaal voelen. Hoe is het met jou nu, alweer klaar met de clomid?
Hoe is het hier met iedereen? Met mij gaat het prima. Wel heel moe. Verder niks te klagen! Wie gaat er bijna testen? Hoop zo op veel roze deze keer!!!
Aaahh ja die vermoeidheid, slopend! Hier gaat het best goed! Begin de zenuwen te krijgen voor het verhuizen. Over 3 weken zitten we er! Vandaag testen gehaald, morgen of maandag testen. Maar geloof er niks van. Onder de douche zostraks merkte ik wel dat mijn rechter borst/tepel wat gevoelig was. Vriend zei daarna dat ik meer witte bultjes er om heen heb.. eerlijk gezegd nooit echt op gelet. Kreeg net wel telefoon dat mijn nichtje zwanger is en in april uitgerekend is.. moet dan zo mijn best doen om niet te zeggen dat wij ook weer begonnen zijn...
Vandaag 10 dpo en een witte test zoals verwacht Volgende ronde gaan we er ook echt voor! Dit was leuk geweest 3 dagen voor ei.
Betekend dit dat ik mijn NOD op 4 weken later kan zetten? Ben benieuwd of mijn lichaam mijn normale cyclus herpakt en dat ik 27 dagen na de curretage ongi word.. Want stiekem hoop ik op een volwaardige ronde met eisprong Morgen naar de gynaecoloog, ben er best wel zenuwachtig voor! Hoop zo hard dat alles oke is en ik geen verklevingen heb gekregen En natuurlijk dat hij me wil vertellen waar ik nu in mijn cyclus zit.. Zoveel vragen
Fijn dat ze afgelopen zijn! Gebruik je ovutesten? Ik zou pas nod berekenen als je positieve ovutesten gehad hebt of vruchtbaar slijm. Heb geen curretage gehad, maar wel een mk. Mijn cyclus was daarna wel ietsje langer. Eisprong kwam toch wat later dan gemiddeld... ben toen al vroeg begonnen met ovutesten. Die ronde had ik wel een plakker. Deze plakker wordt over 3 weken al weer 2