Dames, ik was jullie kwijt... !! Naam van topic veranderd, kon jullie niet meer vinden, tot ik ging kijken bij mijn historie.. Kreeg ook geen meldingen meer! Ik ga morgen even proberen bij te lezen, maar moet wel een weekje terug schat ik! @itsourlove proficiat! Ik las op de voorlaatste pagina goed nieuws! Ga je test even opzoeken morgen! Ik zit nog op het wachtbankje, gisterochtend super moe (3 dutjes gedaan), vandaag nergens last van!
Helemaal vergeten te vertellen. Heb gister wat meegemaakt. Er was een feestje ergens. En ik ging evrn naar de snackbar. Lag er een meisje helemaal stomdronken bewusteloos met allemaal mensen om er heen. Ik heb toen 112 gebeld. Toen kreeg ik me toch reacties: jezus hier ga je toch geen ambulance voor bellen! Ze was ook even gestopt met ademen. Wat blijkt: ze was DERTIEN jaar oudd. 2 uur in coma gelegen nu weer thuis. Ze moet nu naar halt en de ggz komt ook vask langs bij dr vanaf nu. Ook moet ze nu bloedprikken om te kijken of ze alcohol herft gedronken. Wonen in een klein dorpje dus hoorde via via dat dr ouders me erg dankbaar waren ! Was wel even schrikken. Hoorde ook dat de amnulance medewerkers tegen er ouders hadden gezegd dat het goed was dat ik gebeld had en dat het anders heeeel slecht jad kunnen aflopen
Dat ziet er veelbelovend uit ja. Hoe ver ben je nu? Ik haal er vandaag nog eentje en die test ik op Moederdag morgen nog
@Fritsie7 Heb je al nieuwr ovu test gedaan? Ik moet steeds maar aan je denken. Hopelijk slaan de medicijnen aan. Die hormoonhuishouding is ook maar een delicaat ‘ding’ eigenlijk he..
Lief van je.. ja het is behoorlijk ‘breekbaar’ maar gelukkig wel te lijmen! Ik heb zojuist de ovulatietest gedaan van Sensitest, hij lijkt weer zo dik te worden maar ik wacht even met fotograferen tot ie n beetje is opgedroogd. Ik zit nu te wachten wat de CB digital aangeeft...