Zou je niet zwanger kunnen zijn dat de ovu test gisteren positief uit sloeg daarop? Kan toch niet in 1 dag ineens verdwenen zijn wel?
Ik snap t zelf ook niet meer zwangerschapstest voor t laatst woensdag gedaan, negatief... Ach we blijven gewoon testen
@Fritsie7 ik vind 'm ook bijna positief! Misschien toch even doortesten? Hier zijn de rode duivels weer weg. Wel vreemd, ben normaal altijd 6 dagen ongesteld en nu 4. Verder klaag ik niet! Vind het wel fijn!
@moonchild wat naar! Snap dat je je even terugtrekt. Volgende ronde wordt vast een BFP voor ons! @itsourlove wat een leuke manier om het je familie te vertellen! Ik ben benieuwd hoe ze reageren
Gister besloten een heel andere richting in. Te gaan. Nadat mn toelatingsexamen voor de pabo voor de5e keer niet gehaald is. Denk k er nu erg over na om de opleiding voor kraamzorg te gaan volgen? Zijn hier toevallig meiden die die opleiding hebben gevolgd? Of vriendinnen? Ik heb ervaring nodig over waar ik het het best kan volgen. Naar school? Of toch thuis?
Wat jammer @Jaylee22 dat je de toelatingstest niet gehaald hebt.. ik heb zelf geen ervaring met de opleiding tot kraamzorg! Nu doe je wel wat in het onderwijs toch?
@itsourlove Haha oma's zijn ook familie toch? maar snap dat je het de rest nog niet wil vertellen! Algemene vraag: hoe hebben jullie het bij jullie eerste zwangerschap verteld aan oma's/opa's/familie? Ben best benieuwd! Lijkt me heel leuk om het op een speciale manier te vertellen, mocht het een keer zover zijn bij ons natuurlijk haha.
Pfft bij de oudste weet ik het niet meer bij de jongste de oudste een shirtje aangetrokken met ik word grote zus
Pfoe app zegt dt mn vruchtbare dagen nu van 21 tot 31 mei zijn. Dus dat wordt weer testen over 1,5 week hahah
Wat leuk @GYNN !! Hier net stiekem een test gekocht en gedaan maar het controlevenster was heel licht dus mogelijk mislukt. Stiekem omdat mijn vent de testen had verstopt om mijn testdrang te temperen (en maar goed ook). De stiekeme test met gek controlevenster was negatief zoals verwacht. Dus ik hoop dat ie snel doorkomt, de ongesteldheid want dan kunnen we dpor. Toch een beetje sip ookal had ik niet anders verwacht..
@Jaylee22 hief zelf de pabo afgerond dus kan je helaas weinig helpen hierin. Verder vorige zwangerschap een fotolijst gekocht met de tekst: je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien. In mei wordt ik geboren. Mag ik in dit lijstje dan misschien? Nu als idee een fotolijstje met vaderdag en dan blauwe en roze muisjes in t lijstje met de eerste echo foto er in. Benieuwd hoe ze reageren.