Ik vind die tweede van onder best donker..maar ik gok ook op je piek gisteren... .juist omdat ik er geen drol van snap heb ik expres al die digitale gekocht. Mag zo weer om 12.45
Ik ben een leek in temperaturen maar volgens mij gaat mijn eisprong alweer niet goed.... Van 35,6 -> 36,3 -> 36,8 -> vanmorgen 36,4.... mijn eisprong is dus waarschijnlijk al wel geweest door het stijgen? Ik temp altijd om 09.00 maar was vanmorgen iets eerder wakker. Heb een halfuurtje op bed gewacht en om 09.00 getemperatuurd, maakt t iets uit dat ik al wakker was? Maak me ’zorgen’ omdat mijn temperatuur nu weer 0,4 gedaald is...
Wat rot @itsourlove. Beterschap voor jouw zoontje. @meiske1988 lekker gewerkt? Wat doe jij voor werk? @GYNN zo ziet het er inderdaad uit. @Fritsie7 helaas heb ik geen idee hoe het precies zit met temperaturen. Kan het wakker zijn effect hebben op de temperatuur? Het kleedje was een groot succes. Het was zelfs nog leuk ook. De kinderen genoten er van! Nu bijkomen van alle drukte. Hier een veemde ovulatietest vandaag. Hij was weer donkerder dan de afgelopen dagen. Maar ik had dan ook 5 uur niet geplast en niets gedronken. Hij was niet positief, maar kleurde wel flink. De komende dagen houden we er nog wel even rekening mee voor de zekerheid. Verder helemaal geen vruchtbaar slijm meer al dagen, dus ik ga er vanuit dat ik al even na de eisprong zit. Even in dubio of ik morgen nieuwe testen koop of gewoon op mijn lijf ga vertrouwen. Dan zit ik nu op 5 dpo.
Jaa maar ik heb geen positieve test gehad. Moet je maar terug kijken. De donkerste was23 april daarna waren ze weer lichter
Maar moet een ovulatie test ook net zo breed zijn bij bet test streepje als de controle streep of gaat t echt enkel alleen om de kleir aangesien mijn streepjes so dun blijven
@moonchild dank lieve schat! Ga zo alsnog vd zekerheid even naar de HAP met hem. De buurvrouw rijdt mee met haar dochtertje (zijn vriendinnetje)..koorts blijft aanhouden. (Hij is wel alert enzo)
Jaa maar ze worden nu weer heel licht. Kan de test van de 23e positief zijn geweest of is ie daarvoor te licht
Ik werk als assistent bedrijfsleider bij de action. Flink drukke dag gehad vandaag dus Erg vreemd die test vandaag. Misschien heeft je eitje willen springen vorige keer maar is door stress of zo niet gesprongen? Probeert ie t nu opnieuw? bij mijn weten gaat t vooral om de donkerheid van de streep en niet om de breedte. Hoop niks ernstigs. Hoop hier dat we op tijd zijn geweest met klussen. Dinsdagmorgen een knaller. Maandagavond gezellig gemaakt en woensdagmorgen heel vroeg. Vanochtend geprobeerd maar zonder resultaat. Vl is niet klaargekomen in me. Gemiste kans dus. Hoop dat die van woensdag sterk genoeg zijn. Heb er een beetje een hard hoofd in. Dinsdagmorgen had ik wat steken in Mn lies. Maar vond t te vroeg na Mn eerste knaltest die morgen
@itsourlove hoe is het gegaan bij de huisartsenpost? @Jaylee22 lastig he. Ik heb een beetje hetzelfde gehad met mijn testen...geen duidelijke knaller er daarna lichter. (En dan nu weer donkerder haha wat een circus die dingen). @meiske1988 volgens mij zit je goed dan toch? Dan zou je eisprong uiterlijk gisterochtend gesprongen zijn. Dan hebben die van woensdag hem vast gevonden!
Hier nog geen donkerdere streep! Verwacht weer een later ei, dus ook NOD zal wel later zijn... Vorige ei rond cd 23, app bleef het maar aanpassen (stond eerst op cd 15)! Zit u op cd 15, maar reden lopen nog niet eens op.. Ga maandag nog maar wat extra ovutesten halen, anders heb ik er misschien niet genoeg tot mijn ei! @itsourlove hoe was het bij de hap? @meiske1988 ik denk dat jullie misschien wel goed zaten met woensdag!
Tip, bestel ze online bij 2besure. Daar heb je er 24 voor nog geen 10 euro. En binnen 2 dagen thuisbezorgd. Voor die prijs is t niet erg als t iets langer duurt. Werken prima
Oh lieverds zijn jullie zeg!! @moonchild @Jaylee22 @didi79 @meiske1988 Werden snel geholpen meneer heeft vermoedelijk een adenovirus..(verkoudheidsvirus plus levert ook diarree en door alles dus koorts op) Meneer mag lekker uitzieken. Ik weer iets geruster.
Inderdaad het is al vervelend genoeg zo. Hij baalt als een malle dat hij niet naar zijn bokstraining kan morgen
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind 9 mei (3) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM 10 mei (3) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 11 mei (2) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12 mei (4) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje GYNN, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (1) SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 19 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Zo, als ik mijn ovu testjes mag geloven, zit ik officiëel op het wachtbankje. Ik heb gisterenavond rechts stekende pijn voor eventjes gehad maar geen idee of dat degelijk door een eisprong kwam. Gisteren ook weer gezellig gemaakt. Banner verandert en de lijst aangepast!
Tip, bestel ze online bij 2besure. Daar heb je er 24 voor nog geen 10 euro. En binnen 2 dagen thuisbezorgd. Gelukkig verder. Ijs ernstigs. Lekker knuffelen de komende dagen en goed uitzieken. Beterschap!
Ik heb nu die van action, misschien nu maar even dezelfde houden.. dan kijk ik volgende maand wel weer! Bedankt voor de tip!