Er zit ook veel verschil in de magnesium die te koop is. Als het eindigt op -aat, zoals magnesiumcitraat is het beter opneembaar dan de -oxide varianten. Maar denk ook dat elk lichaam er weer anders op reageert. Ik had tijdens Mn vorige zwangerschap veel behoefte aan zoetigheid en dat kan ook een teken zijn van magnesiumtekort. Daarnaast ook een pnd en ptss gekregen de vorige zwangerschap, wat ook door (onder andere) een tekort kan komen, dus ben benieuwd of de vk kan bloedprikken op die waardes.
30 mei!! Heb mezelf voorgenomen chill te doen deze keer en niet te stressen, hopen dat het lukt. Jij mag weer aan t klussen zie ik
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♥ Wachtbankje ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Ongesteld ♥ ♥ Medische MalleMolen ♥ ♥ Negatieve Test ♥ ♥ Twijfel-/Tuurt ♥ 30 mei: ♥ Lotus1986, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 02 juni: ♥♥ Fritsie7, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 06 juni: ♥ Baasje, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje 07 juni: ♥ Jaylee22, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje ♥ Rnsk, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 10 juni: ♥ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 1 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 11 juni: ♥ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 18 juni: ♥ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Onbekend: ♥♥ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ♥ Krily, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje ♥ Beertje29, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje ♥ Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje ♥ Regenboogjee, 28jr, ronde 5, 3e kindje ♥ Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje ♥ Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje ♥ Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje ♥ Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje ♥ Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje ♥ Truusjee, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje ♥ Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje ♥ SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje ♥ Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== Januari 2019 ♥ 16 - Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♥ 18 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♥ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♥ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 19 - Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 10 helaas ‘n vmk! ♥ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! ♥ jongen | ♥ meisje | ♥ verrassing | ♥ onbekend | ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== Mei: 18 mei - Fritsie7, bloedprikken (om te kijken of bloedwaardes gedaald zijn na medicijnen) 24 mei - Fritsie7, gynaecoloog + uitslag bloedonderzoek 24 mei - Lisanne1811, FOAM + HSG onderzoek 25 mei - Lisanne1811, nacontrole HSG 31 mei - Maani, eerste echo in het ziekenhuis Juni: 02 juni - Itsourlove, partner jarig 04 juni - Meiske1988, eerste echo 04 juni - Fritsie7, partner jarig 06 juni - Fritsie7, MRI-scan 07 juni - Lisanne1811, gynaecoloog 08 juni - Jaylee22 jarig 11 juni - Fritsie7, gynaecoloog + uitslag MRI-scan 11 juni - Jaylee22, partner jarig 11 juni - Ezzy120, verloskundige 13 juni - Itsourlove, eerste echo 13 juni - Kaatje138, eerste echo 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Itsourlove, oudste jarig 11 jaar 22 juni - Lotus1986 jarig Juli: 4 juli - Itsourlove, termijnecho 10 juli - Fritsie7 jarig eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner Augustus: 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig ============================= WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Lukt t niet? Tag dan Fritsie7 even in een berichtje waar al jouw gegevens in staan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (en nu ook) de vitamines van Puur mama genomen. Ik begon ze in te nemen van het moment dat we bewust voor een kindje gingen. Ik ben er heel tevreden van. https://www.vsm.nl/puur-mama-zwangerschapsvitamines
Dames, jeetje wat heb ik een hoop gemist Klein vraagje, mijn donor kan niet volgende week donderdag waar als goed is mijn ovulatie plaats zal vinden, maar wel op een vrijdag. Ene keer cyclus 28 en de andere 29. Zal ik een kansje hebben denk je?
He das jammer, gebruik je ovulatie testen? Voor zover ik weet heb je meeste kans op de dag zelf. Maar dag daarna is er ook kans. Net zoals paar dagen daarvoor. Niet geschoten, Hihi grappig bij dit onderwerp moet geschoten , maar goed niet geschoten altijd mis
@RDerby @GYNN Ik heb ook van die mama multipillen. Daar zit ook wel magnesium in denk ik? In elk geval een voor mij behapbare hoeveelheid hihi. Thanks voor de uitleg trouwens!! Wist helemaal niet dat teveel trek in zoetigheid ook met magnesiumtekort te maken kan hebben!
Tsja zou kunnen als hij thuis zal zijn. En van Westland naar Groningen is een eind hoor. En de volgende dag weer moeten werken. Maar lukt het deze maand niet dan de volgende. Gaat een keer goed komen.
@Samm30! ik zou dan eerder 1dag vóór de ovulatie doen dan na de ovulatie. Aangezien zaadcellen tot 72uur in leven blijven in de baarmoeder, maak je dus zeker kans. Wanneer jouw eicel dan vrijkomt liggen de zaadjes al klaar. Mooier kan niet ✌️ Succes!
Zoo hoop geklets hier. Maandag begin ik weer met de ovu testjes. Nu nog ff lekker een serie kijken en dan lekker slapen. De zwangere nog kwaaltjes gehad vandaag?? En de (nog) niet zwangere al dicht bij hun ei??
Nee gek genoeg heb ik echt helemaal nergens last van. Borsten alleen als ik Mn bh uit heb. Overdag voel ik ze niet. Echt totaal niet. Af en toe zelfs wat eng. Haha Of was t nu: niet gespoten is altijd mis
@Jaylee22 alleen sneller moe...en gisteren een dizzy dag. Maar other than that gaat het prima. Het is dat ik die testen heb anders zou ik echt twijfelen. Zo weinig...