Ik wil je niet kwetsen maar zo zien ze er bij mij uit als ze nog láng niet positief zijn. En ik heb er al zo’n 100 versleten ☺️
Trouwens @Jaylee22 , ik heb even terug gezocht... Je zei zo’n 5 dagen.. zie mijn foto. Denk dat je met die schatting aardig in de buurt zit!
Bij jou heeft t uiteindelijk goed uitgepakt hihi, hoop dat ik binnenkort ook zo’n leuk bannertje heb! ♥️
Klinkt positief inderdaad. Lijkt alsof je eisprong toch echt wel in de buurt zit. Voelde bij mij ook als krampjes/steekjes inderdaad. Hoop t voor je. Gewoon gezellig maken als je er zin in hebt, en anders lekker laten. Have fun
Nee sinds gisteren gelukkig beter. Nog niet 100 procent weg, maar al lang geen diarree meer. Buikgriepje denk ik.
Jeetje. Snap goed dat ze je op kunnen vegen na zo’n feestje ja. Hier vanmiddag verjaardag van Mn dochter gevierd. Morgen familiedag. Meteen maar voorbereidingen getroffen hier. Nu uitgeteld op de bank.
Dames nog plannen met de pinksterdagen? Hier morgen familiedag die wij georganiseerd hebben. En maandag lekker niks. Dochter mij Mn ex man. Ik met Mn vriend lekker uitslapen en misschien een markt afstruinen. Vooral lekker niks doen. En jullie?
Ja gelukkig wel. Hoef woensdag pas weer te werken. Dus maandag lekker uitslapen met Mn vriend (dochter bij ex man). En dinsdag Mn dochter naar school en ik lekker een dagje voor mezelf. Even bijkomen indd
Leuk! Gaan jullie iets speciaals doen morgen of gewoon gezellig samen? Mijn man gaat morgen naar een festival en ik ga een dagje naar de boot van mijn ouders. Even uitrusten en bijkomen. Gezien de zware medicatie die ik krijg is t voor mij helaas niet mogelijk om mee naar t festival te gaan dus maak er samen met mn ouders een fijn dagje van. Maandag lekker een dagje vrij samen met manlief. Nog geen plannen ☺️
Wij gaan lekker uiteten. Mijn eisprong was zeer pijnlijke afgelopen keer. Heeel veel buikpijn. Hele gevoelige buik. Elke stap deed pijn. En heel veel rugpijn. 2 dagen na eisprong was t weg. Had nu weer ff een vlaag van rugpijn. Dus denk indd dat t over een dag of 5 positief is.
Nee we zijn best actief bezig. In de ochtend een quiz over de familie zelf in groepjes en in de middag naar een aardbeienhof en daar aardbeien plukken en taart maken. En dan in de avond lekker samen eten en naar huis. Super gezellig altijd maar wel vermoeiend.
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♥ Wachtbankje ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Ongesteld ♥ ♥ Medische MalleMolen ♥ ♥ Negatieve Test ♥ ♥ Twijfel-/Tuurt ♥ 30 mei: ♥ Lotus1986, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 02 juni: ♥♥ Fritsie7, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 06 juni: ♥ Baasje, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje 07 juni: ♥ Jaylee22, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje ♥ Rnsk, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 10 juni: ♥ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 1 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 11 juni: ♥ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 18 juni: ♥ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Onbekend: ♥♥ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ♥ Krily, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje ♥ Beertje29, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje ♥ Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje ♥ Regenboogjee, 28jr, ronde 5, 3e kindje ♥ Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje ♥ Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje ♥ Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje ♥ Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje ♥ Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje ♥ Truusjee, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje ♥ Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje ♥ SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje ♥ Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== Januari 2019 ♥ 16 - Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♥ 18 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♥ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♥ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 19 - Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 10 helaas ‘n vmk! ♥ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! ♥ jongen | ♥ meisje | ♥ verrassing | ♥ onbekend | ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== Mei: 24 mei - Fritsie7, gynaecoloog + uitslag bloedonderzoek 24 mei - Lisanne1811, FOAM + HSG onderzoek 25 mei - Lisanne1811, nacontrole HSG 31 mei - Maani, eerste echo in het ziekenhuis Juni: 02 juni - Itsourlove, partner jarig 04 juni - Meiske1988, eerste echo 04 juni - Fritsie7, partner jarig 06 juni - Fritsie7, MRI-scan 07 juni - Lisanne1811, gynaecoloog 08 juni - Jaylee22 jarig 11 juni - Fritsie7, gynaecoloog + uitslag MRI-scan 11 juni - Jaylee22, partner jarig 11 juni - Ezzy120, verloskundige 13 juni - Itsourlove, eerste echo 13 juni - Kaatje138, eerste echo 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Itsourlove, oudste jarig 11 jaar 22 juni - Lotus1986 jarig Juli: 4 juli - Itsourlove, termijnecho 10 juli - Fritsie7 jarig eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner Augustus: 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig ============================= WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Lukt t niet? Tag dan Fritsie7 even in een berichtje waar al jouw gegevens in staan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)