Maart pas weer. Is ook voor het eerst dat ik beval met de leeftijd waarop ik bevrucht raak haha. Bij de oudste was ik 21 bij bevruchting en 22 bij de bevalling. Bij de jongste 25 toen ik zwanger raakte en 26 toen ik beviel. Nu blijf ik bij beiden 33
H haha dat is best bijzonder ja. Goed getimed Hier zal de kleine ongeveer 10 dagen voor Mn verjaardag komen. Dus jouw verhaal zou theoretisch ook bij mij kloppen.
Lachen hahaha ik ben benieuwd hoelang dit wonder blijft hangen. Dochter kwam met 39+2 en zoon met 39+5 als deze ook drie dagen langer blijft hangen wordt het 40+1..
Nah mooie tijd om te bevallen toch? Ik ben ingeleid met 40+2. Hoop dat t dit keer natuurlijk begint. Maar wie weet.
We gaan het zien. De jongste is ook een beetje ingeleid...een beetje met de nadruk erop..eigenwijsjes in het zh..bevalling was rustig aan het opkomen maar ze vonden het infuus alsnog nodig. Om maar niet te praten over de dienstdoende gyn..denk dat ik onbewust nog een traumaatje heb. (Al met al kind floepte er uit met 7cm)
Goeiemorgen dames, Vannacht een onrustige nacht gehad dankzij wat buikpijn, de pijn is nog steeds aanwezig en nu wel wat heviger. Het voelt echt alsof ik elk moment hevig ongesteld ga worden. Dit herinner ik totaal niet bij mijn 1e! Dit lijkt me ook nog te vroeg om zo'n last te hebben van groeipijn of iets?
Groeipijntjes kunnen al prima. Je bent je nu namelijk bewuster van signalen. En vergeet niet dat je bm begint te groeien Zolang je geen bloedverliest zou ik daar vanuit gaan
Ja ik denk indd ook groeipijn ja. Dat kan zeker a in deze termijn. Zolang er geen bloed is kan t geen kwaad Met 7cm a bevallen ja? WoW! Ja wanneer ren bevalling niet loopt zoals je gedacht had kun je daar zeker trauma’s van oplopen ja. Heb ik ook. Maar ga er nu vanuit dat t niet erger kan dan t was.
Mijn temperatuur is alweer gezakt... snap er niks van. Die eisprong zet niet echt door. Mijn man gelooft me niet meer hoor hahahha
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♥ Wachtbankje ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Ongesteld ♥ ♥ Medische MalleMolen ♥ ♥ Negatieve Test ♥ ♥ Twijfel-/Tuurt ♥ 30 mei: ♥ Lotus1986, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 04 juni: ♥♥ Fritsie7, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 06 juni: ♥ Baasje, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje 07 juni: ♥ Jaylee22, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje ♥ Rnsk, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 10 juni: ♥ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 1 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 11 juni: ♥ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 18 juni: ♥ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Onbekend: ♥♥ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ♥ Krily, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje ♥ Beertje29, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje ♥ Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje ♥ Regenboogjee, 28jr, ronde 5, 3e kindje ♥ Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje ♥ Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje ♥ Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje ♥ Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje ♥ Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje ♥ Truusjee, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje ♥ Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje ♥ SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje ♥ Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== Januari 2019 ♥ 16 - Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♥ 18 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♥ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♥ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 19 - Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 10 helaas ‘n vmk! ♥ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♥ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! ♥ jongen | ♥ meisje | ♥ verrassing | ♥ onbekend | ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== Mei: 24 mei - Fritsie7, gynaecoloog + uitslag bloedonderzoek 24 mei - Lisanne1811, FOAM + HSG onderzoek 25 mei - Lisanne1811, nacontrole HSG 31 mei - Maani, eerste echo in het ziekenhuis Juni: 02 juni - Itsourlove, partner jarig 04 juni - Meiske1988, eerste echo 04 juni - Fritsie7, partner jarig 06 juni - Fritsie7, MRI-scan 07 juni - Lisanne1811, gynaecoloog 08 juni - Jaylee22 jarig 11 juni - Fritsie7, gynaecoloog + uitslag MRI-scan 11 juni - Jaylee22, partner jarig 11 juni - Ezzy120, verloskundige 13 juni - Itsourlove, eerste echo 13 juni - Kaatje138, eerste echo 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Itsourlove, oudste jarig 11 jaar 22 juni - Lotus1986 jarig Juli: 4 juli - Itsourlove, termijnecho 10 juli - Fritsie7 jarig eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner Augustus: 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig ============================= WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Lukt t niet? Tag dan Fritsie7 even in een berichtje waar al jouw gegevens in staan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Oh dat sowieso de kans dat ik die gyn nog krijg is zero...tenzij ze inene van ziekenhuis geswitched is haha. Ik maak kleine baby's dus floep wippertje en baby was er. Het was meer alles er om heen.
He @Fritsie7 wat kloten dat het niet doorzet! Binnenkort heb je weer eenafspraak op het zkh toch? Hopelijk dan meer duidelijkheid! Wel ff die eisprong fiksen hoor, dit werd onze ronde weet je nog? Hier bij eerste ook trauma bevalling gehad, ikzelf verloor hartslag en bloeddruk, gevolg van 4 cm naar baby in 10 minuten, mijn ma was erbij en die was er van overtuigd dat ik dood ging. Herinner me niets meer van de bevalling. 2e ingeleid en alleen gedaan. Ik kijk giga uit naar deze zwangerschap omdat ik weet dat ik nu iemand heb die me gigantisch gaat steunen en naast me zal staan bij alles! Hier eigenlijk vandaag geen plannen, beetje chil doen, duimen voor een “raak”. Gisteren erg druk geweest met tafels schuren en opnieuw in de lak zetten (alles weer mooi en glad) Morgen gaan we met vrienden en hun kinderen naar een groot meer hier in de buurt.
Mwah dat zegt gelukkig niets ik ben zelf ook te vroeg geboren (niet zo vroeg als dat jij bent geboren)
Haha ja zo is dat, we duimen gewoon verder! Zal donderdag vast wel n echo krijgen dus dan weet ik hopelijk meer. Fijne dag vandaag!
Moet wel heel veel spanning veroorzaken al die afspraken! Pffft, wel knap dat je zo lekker positief blijft! @Jaylee22 zegt idd niets, ik ben zelf ook veel te vroeg geboren. Oudste met 39 +1 en jongeste ingeleid bij 37+2. Dus hoeft niet uit te maken. Heb ook wel eens gehoord dat je bevalling ongeveer zo moet zijn als die van je moeder, maar ook dat klopt niet. Mijn moeder had hele makkelijke bevallingen zonder scheurtjes ofzo (ik trouwens ook zonder) maar mijn zusjes beide flink in de hechtingen. @iedereen hebben jullie dat ook dat je een beeld begint te vormen bij iedereen hier? Vind het wel grappig, heb helemaal een persoonlijke ne bij jullie, klopt waarschijnlijkheid van maar toch
Oh en iemand een idee bij hoeveel dpo ik mijn ei zou moeten kunnen voelen innestelen? En hoeveel dpo testen positief zouden kunnen zijn?
Mwah nee bij sommigen wel bij sommigen niet. Hihi maar wat voor beeld vorm je bij mij hihi curiosity never killed me