Neee toch!!!! :’(. Heeel erg veel sterkte en hoop dat je snel een plakker hebt!! ❤️ Wij zijn er voor je met zn allen
Neeee niet!! Dit mag niet waar zijn!! Weet even niet wat te zeggen. Wat ongelofelijk kut dit! Heel heel veel sterkte. Wij zullen hier zijn als jr je verhaal kwijt wil, of even wil praten. Hele dikke knuffel voor nu!
Hij wil graag boeken van een bepaalde game die hij speelt (daarin is hij mega nerd..terwijl ik de leernerd ben haha)
Oeh... dus jullie krijgen een nerd kind? Ik heb niks nerds behalve dat ik alles lees dat ik kan vinden en geocache (noem het zelf schatzoeken want dat klinkt minder nerd )
Pffft @Ezzy120 meid, wil even nogmaals zeggen dat ik met je mee leef! Niet vergeten dat je hier gewoon flink van je af mag schelden en huilen en mopperen en noem maar op... vanaf uur of half 12 keek ik regelmatig of er nieuws was van je en ik zag continu ook de andere meiden op groen staan, oftewel we leven met je mee en we zijn er voor je, niet vergeten
Wederom eentje in de maak haha. Maar moet zeggen dat als ik mijn oudste dame zie ik vaak denk wow ik word oud terwijl ik net 33 jaar ben. Ik ben nerd alsin laborant diploma..van de precisie dingen..
Jullie zijn zo lief, bedankt voor al jullie lieve berichten. Zo fijn om te lezen na zo kutdag. ❤️ De buikpijn is goed opgang en ik heb ongeveer binnen een uur een super tampon al vol. Ik hoop dat mijn lichaam zelf in staat is alles eruit te werken. Ik moest over een week weer testen of al het hcg eruit was, ze belde me in ieder geval nog even volgende week.. We gaan het zien. Verder voel ik me leeg, voornamelijk boos en verdrietig. Ik weet nog niet helemaal waar ik het een plekje moet geven. Mijn vriend zei vanmorgen toen ik hem vertelde dat ik bloed verloor 'dat is jou schuld' En nu heeft hij wel spijt van wat hij gezegd heeft maar dat viel mij extra zwaar
Wow waarom zei het in de first place :-o En mag je wel een tampon gebruiken? Ik zou het er even niet op wagen ivm dat alles open staat. Sterkte allerliefste Ez ❤
Ja ik weet het niet, ik zou teveel zorgen gemaakt hebben na zondag. Had hem vanmorgen al verteld wat ik ervan dacht, en na we er achter kwamen dat het mis zit had hij wel spijt. Hij was afgelopen week toch alleen maar naar tegen me. Veel ruzie gehad dus.. Zelfs even bang geweest dat ik het weer alleen moest doen. We gaan het allemaal wel zien hoe het verloopt
In boosheid worden er soms dingen gezegd, maar dit is wel heel gemeen. Gelukkig heeft hij het zelf in de gaten. Ik zou idd ook geen tampons gebruiken, of even vragen aan de vk. Weer alleen? Je dochtertje heb je ook alleen gedaan? De pijn neemt als het goed is morgen wel af, en een miskraam zo vroeg heb je hele goede kans dat je lichaam het zelf aankan. Knuf meid
@Ezzy120 precies zoals ik t ook voel!! Ik denk continue aan je, heb t aan manlief verteld en die broeg net zelfs ‘heeft ze nog iets geschreven’? We leven intens met je mee. Waarschijnlijk wist je man even niet zo goed hoe hij moest reageren en heeft hij uit frustratie perongeluk nét het verkeerde eruit geflapt. Ik snap dat dit even heel hard aankwam maar hij heeft er niet voor niets spijt van, probeer het hem niet kwalijk te nemen want dit s voor hem ook heel pijnlijk. Lieve lieve lieve Ezzy, hou je sterk! ♥️