Kun je vertrouwen op de tekenen die je lichaam heeft voor ovulatie? Bijv vruchtbaar slijm, duidelijk krampen enzo? Misschien geeft dat meer rust dan de tests? Lijkt me wel frustrerend en lastig die tests als ze niet goed oplopen..
Jaa heb nu wel steken en krampjes wat k vorige maand had. Toen had ook donkere test. Hele lichte test en toen een knaller. Dus dat hoop ik maar. Heb nog helemaal geen slijm gehad deze cyclus.
Lieve @Ezzy120 wat een mooi gedichtje. Je hoeft ook even niks te voelen, je hoeft niks te zeggen, niks te doen...., laat t gewoon even lekker gaan zoals jij t graag wilt. Ik denk heel veel aan je!
Hee wat gek @Fritsie7 Voel je je ook alsof je een eisprong hebt of dat ie eraan komt? Of is dat gevoel in de war geraakt?
Fijn dat ik jullie kan laten lachen @Ezzy120 snap dat dat met een kleine lastig is, maar het is niet erg om vandaag lekker met z’n 2en de hele dag Disney films te kijken. En zeg nou zelf, wie vrolijkt er nou niet op van een Disney film?
Ja ik heb dus wel die lichte steekjes sinds gisteravond. Maar dacht dat dat misschien een innesteling kon zijn ivm de temperatuurdip. Ik heb echt geeeeeen idee meer. Morgen vraag ik even om een inwendige echo als ik bij de gynaecoloog ben, laten we het er maar op houden dat er in elk geval vanalles aan de hand is hierbinnen
Is wel heel vroeg dan, mijn eerste positieve ovulatietest was maandag 14mei, dus dan zou ik nu 7/8dpo zijn, innesteling zou dan nu pas zijn of zou nog moeten komen (hoewel ik wel een flinke temperatuurdip had vanmorgen), 3a4 dagen na innestel8ng zou je positief kunnen testen met een zwangerschapstest. Ik heb alleen echt totaal geen kwaaltjes of dingetjes dus denk t niet
Hadden/hebben er wel meerdere zwangere niet hier hehe nee maar ik snap je. Ik duim voor je dat het raak is deze rondeeeee
Jaa ik zei al dat hij lichter was dan gister maar ga er denk ik nog 1 doen nu. Normaal vang ik t op in een potje en nu plaste ik er overheen. Dus ik ga het nu doen. Je hoort zo van me
Oo heb ik overheen gelezen denk ik sorry. Ik heb gemerkt dat de 2e urine van de dag meeste duidelijkheid geeft.
Dames de films liggen klaar, wie heeft de popcorn hebben jullie moana al gezien? Oeh en lilo en stitch, die is ook leuk. Frozen komt me de neus uit en daar is het ook geen weer voor. Oeh en rapunzel die is lachen! Paar klassiekers erbij dorenroosje? Assepoester? Nog meer?
@Fritsie7 het zou toch wat zijn, ben je druk bezig met je ovulatie testen moet je eigenlijk gewoon de andere test hebben