Als ik het zoals op de foto moet zien, lijkt die wel positief. Ik zou zoiezo dan gezellig maken in ieder geval haha.
Ja dat werkt bij mij niet, ik heb dagen dat ik om 7 met mijn jongens opsta, dagen dat mijn vriend me tot 9 laat liggen omdat ik een rot nacht heb gehad, en dagen dat ik tot 2/3 uur heb gewerkt en dus pas om 4 in mijn bed lig en tot 11 in m’n nest lig te rotten
@Jaylee22 als ik die uitleg zo zie denk ik ook dattie positief is... en zo niet boeien gewoon seks is al leuk
Zooo hehe even een stuk of 250 berichten bijgelezen! Ik kreeg geen meldingen meer. Vandaag heb ik een follikelmeting gehad, zit op cyclusdag 13 en er was nog geen ei te bekennen. Verpleegkundige die de meting deed vond het een beetje raar dat de gyn me geen clomid wil geven, dus ze wil nu nog een cyclus monitoren en heeft een notitie gemaakt. Hopelijk toch clomid! Morgen heb ik dus mijn twee onderzoeken (foam en hsg), ik heb vandaag pijnstilling opgehaald. Ben niet echt zenuwachtig, voor mijn kind heb ik heel veel pijn over, zelfs als het nog niet verwekt is En wie weet valt het mee. Wel leuk om te zien dat ik niet de enige nerd/alternatief persoon in deze groep ben, dat schept een band Ik heb nog een vraag: mensen maken als ze een foto van een test maken heel vaak een foto van een ring erbij. Waarom is dat? Ik vraag me dat al heel lang af @meiske1988 Wij denken zeker al na over namen! Een meisjesnaam hebben we al, dat zou Juno worden. Vinden vast veel mensen een rare naam maar I don't care. En voor wie denkt dat Juno een jongensnaam is: dat is het niet, Juno is de godin van de hemelen, vrouwen, vruchtbaarheid (vanuit de Romeinse mythologie). Past ook goed bij de namen van mijn stiefdochters (die ik hier niet ga vertellen want het zijn tenslotte niet mijn eigen dochters). Als tweede naam zou ik dan denk ik fae willen maar dat weet ik nog niet zeker. Als jongensnaam vind ik Kai helemaal geweldig maar die wil mijn vriend absoluut niet, als alternatief heb ik Kian aangedragen, dat wil hij overwegen Maar bij jongensnamen heb ik een minder zeker gevoel dan meisjesnamen, ik vind het voor jongens veel moeilijker. @Fritsie7 Wat gaaf dat jullie een ballonvaart gaan doen! Klinkt echt heel romantisch, ik zou het zelf niet durven want ik heb hoogtevrees, maar eigenlijk lijkt het me ook heel mooi om zo hoog in een mandje te zweven. Hopelijk ben je dan zwanger maar niet zo misselijk dat je uit de ballon naar beneden moet kotsen, dat is zo zielig als er iemand onder loopt Die ovulatietesten van jou doen wel heel raar trouwens, hopelijk is die laatste inderdaad positief omdat je zwanger bent! Ik duim voor je. @Ezzy120 Wat vreselijk k*t van je miskraam! Kan me zo goed voorstellen dat je je nu enorm rot voelt. Ook die opmerking van je vriend was echt niet leuk, hopelijk komt het gewoon goed en ben je heel snel weer zwanger. @xxmamaxx2016 Welkom bij ons groepje! Wat een afschuwelijk verhaal vertelde je over je zoontje, echt niet te bevatten gewoon. Volgens mij de grootste nachtmerrie van iedere moeder om dat mee te maken. @Lotus1986 Door jou krijg ik zin in Disneyfilms! Ik heb ze allemaal gezien geloof ik, zoooo leuk!
@Lisanne1811 Juno is liefde ❤ en toen ik gisteren hier Kai riep (niet eens in ons straatje) trok mijn man een gekke bek haha.
Net Finding Nemo gekeken met mijn meisje maar kon me aandacht er niet bijhouden Ben zo benieuwd of mijn lichaam dit zelf kan, wou dat het al volgende week was. Aan de ene kant wil ik verder, en dan weer blijven hangen. Zo bang dat het weer mis gaat.. Het doet zelfs zo zeer dat elke keer als ik me vriend zie ik gewoon vreselijk begin te huilen, pfff
Al die gevoelens zijn niet meer dan normaal. Zorg ervoor dat je erover praat. Vooral met je man! En meid je weet dat het kan je hebt daar al een prachtig mensje rondlopen. Dus zodra je er aan toe bent lekker doorgaan!
Valt wel mee toch? Dag 13 een positieve ovulatietest is dag 14 of 15 je eisprong, dat is toch normaal? Ik hoop het voor je!
Dit was vorige maand. Had toen ook wel veel pijn. Miss dat ie daarom toen donkerder was? Als dat zou kunnen hagah
Jaa ik hoop snel. Maar ik had toen zo veel pijn. En nu eigg veel minder dacht miss kan t dan dat ie deze maand minder knalt ofzo hahah weet niet eens of dat kan
Het bloedverlies is al gigantisch minder geworden en is inmiddels donkerbruin, oud bloed dus.. Is dit een teken dat het bijna klaar is ? Ik denk dat ik vanaf morgen maar eens ga testen of ik het hcg zie terug lopen. Hoera voor de kruidvat, de vaste klant is terug
Maar ik ben zo ongeduldig, zucht. Ik wacht wel.. Ik zie het toch nog niet zitten om naar buiten te gaan