Je lichaam registeert het vaak alsnog als zwangerschap..dus ondanks de miskraam kan het positieve dingen opleveren. En dat hoop ik ook voor @Ezzy120 ❤
@Kaatje138 begin je nu al met de cravings? Dat beloofd nog wat, ik heb een beetje medelijden met mister kaatje
Ik crave op dit moment fruit en groente. En eet ten opzichte van hiervoor minder. Moet wel zeggen dat koken misselijk maakt dus ben blij dat mijn man vandaag kookt.
De foto is een 'restfoto' om te kijken of de contrastvloeistof goed weg is gelopen volgens mij. Gewoon een nacontrole van het onderzoek van vandaag.
Aha! Wel goed om te doen dus maar meer formaliteit? @Lotus1986 Niet zo zeer cravings maar misschien meer dingen om niet misselijk te zijn? Net als @itsourlove Geen idee.. Vorige zwangerschap was het heel duidelijk alles wat zoet is. En begonnen de eerste echte cravings nadat de misselijkheid weg was in t tweede trimester. Dit eetgedrag komt me niet zo bekend voor nog. Dus ik geef de schuld aan de misselijkheid Mister kaatje vindt best want laatst wilde ik Thaise curry (dacht dat is t enige dat nu zou helpen) en ik wil nooit curry. En hij wel. Dus hij hoopt vast dat dat doorzet
Ja inderdaad. Er hoeft ook niemand meer in mijn doos te kijken dan Vandaag hebben maar liefst ZES!!!! mensen naar binnen staan koekeloeren. Waaronder een veel te knappe coassistent waar mijn vriend me mee plaagde. Maar morgen dus alleen een röntgenfoto, met een apparaat dat gewoon boven mijn buik hangt.
Ja dat zou ik inderdaad ook nog kunnrn proberen ja. Even t gevoel dat alles goed is voordat we t de ouders vertellen
6? Joh das niks, wacht maar tot je zwanger bent... en dan daarna als je gaat bevallen. Tijdens je bevalling is het alsof coldplay gratis concerten geeft daar beneden
Gedurende dag heb ik niet eens trek. In de ochtend wel. Alleen als ik dan wat zie heb ik er vaak ook geen trek in. Ik heb bij beide kids echt een craving gehad voor citroensorbet en beef jerkey..en bij de jongste in het begin frikandel speciaal. Maar nu echt niets wat mij blij maakt behalve kiwi..crackers of mango.
Hahaha ik dacht dus serieus vandaag dat al die ziekenhuisbezoeken wel een goede oefening zijn, want ik ben superpreuts maar inmiddels ben ik het wel gewend. Serieus, buiten mijn vriend had nog nooit iemand mij naakt gezien, op mijn ouders/broertjes/vriendinnetjes na toen ik nog heel jong was. Maarja ik heb er alles voor over, als ze met 50 mensen moeten kijken en ik dan een kind krijg doe ik het zo (of 300 wat mij betreft) maar zo makkelijk is het niet helaas.
Zoo net weer een test gedaann. Heb nig niet gekeken haha. Ben benieuwd. Nu eerst even eten en dan maar s kijken wat de test heeft gedaan
Tralala “hurts like heaven” tralala “the hardest part” tralala en het toegift “fix you”. Zie het helemaal voor me
Jaa 3-8 min. Heb m al bekeken. Weet niet of ie donkerder of lichter is. Eerste is van vanmiddag Tweede van net Ik zet ze vanavond alle 5 onder elkaar
Zijn allebei toch duidelijk negatief? Donkerder of lichter maakt niet zoveel uit, lh schommelt nogal.
Hmm.. dat klopt. Maar sommigen hebben wel een duidelijke oploop.. vandaar. Als je hier een foto plaaatst wordt ie ineens zo onduidelijk. Grrr