AAAHHH ik zie een fucking streep staan op je test, meid! Ik heb met predictor early vrij duidelijk positief getest een goeie 4 dagen voor nod, dus kopen die handel!
Sinds 21:10 geen stroom meer halve stad ligt eruit schijnt (nouja groot gebied in elk geval) Zaten net de CL finale te kijken.. Ben benieuwd of we een babyboom hebben over negen maanden
Hahaha ik hoor niet meer bij de over negen maanden groep dan hier ik loop voor maar we gaan zo ook papamamadingen doen haha
Sinds twintig minuten stroom maar het internet zegt zoek het uit (logisch enigzins maar wel zeer vervelend)
Mega knaller 17 dpo | Na NOD & dit is allerlaatste test. (Ik heb action testen lekker opgemaakt). Morgen eindelijk met een cb digitaal testen
Die is echt wel knal knal. Weet je zeker dat t er maar eentje is. Haha Hier nichtje logeren van 8 maanden. Was even vergeten hoe t was om zo vroeg wakker te zijn. Hahaha. Mn dochter sliep altijd uit tot een uur of 7/8. Dit is best vroeg.
Sinds een weekje ongeveer was/wordt ik steeds zo vroeg klaar wakker maar de middag/eind vd de middag viel/val ik altijd diep in de slaap, geen probleem maar ben wel kapot terwijl me lichaam niet echt geeft wat ik wil; GOED SLAPEN hahahhahaha.