@Pitaa91 welkom hier, leuk dat je ook meeschrijft en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, zeker na zo lang wachten! Goede tips heb je ook. Ik geloof er ook echt in dat je veel eerder zwanger raakt als je al dat gestress loslaat. @Fritsie7 al wakker? Ik zit op je test te wachten
Ze liggen te drogen! Wel balen dat mn temperatuur flink gedaald is sinds vanmorgen... ben er bang voor
Woensdag is mn NOD dus ik weet dat t nog alle kanten op kan maar toch voelt t nu alsof t niet zo is.. Fijne vakantie @xxmamaxx2016 have funn!! ☺️
@Fritsie7 Mweh balen meis, heb je er helemaal geen vertrouwen meer in of? Misschien test je morgen wel een vaag tuurstreepje? Dikke knuffel
Dag dames! Ah @Fritsie7 ik was aan het terug lezen en was heel erg benieuwd naar je nieuwe testen! En nu zie ik dat ze omo wit zijn Wat ontzettend balen!! Wie weet kan het toch nog? Ik hoop het zo voor je! @Pitaa91 welkom bij dit clubje! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Een hele weg afgelegd zo te zien, wat heerlijk dat het nu gelukt is!
@Fritsie7 wakker worden!! @Pitaa91 wauwieee wat een knaller! Vervelend dat het slapen zo rot gaat. Rustig aan vandaag.
Normaal baal ik maar ik zo voor iedereen willen dat we het echt letterlijk voelen zoals ik had (geloof mij ook genoeg haken en ogen aan maar toch)
@Fritsie7 huhhh vreemd zeg! Morgen is de verdubbeling pas...die wie weet ligt het daar aan. Ik blijf hopen hoor!
Nee dat zou toch echt balen zijn. Ben ik de enige die op de kV en de meest rechtse een tuurstreepje ziet? Hoop echt dat t raak mag zijn en je nu toch te vroeg bent
Aaah wat jammer @Fritsie7 !! Hopelijk de komende dagen toch nog een positieve test, het kan nog. Ik duim voor je!