@meiske1988 @itsourlove @moonchild die rechtse is inderdaad action maar ik zie er echt niks op... Ik dacht dat HCG per 24u verdubbelt... misschien heb ik morgenochtend mooier bericht
T gekke is... ik heb echt al een paar dagen hele zachte steekjes in mn buik, kon dat niet combineren met de ovulatietesten dus vond t al zo vreemd. Toen ik gister die tuurtest had, viel alles op zn plek. En nu dit! ☺️Ik snap er niks meer van
“De hormoonspiegel voor hCG wordt uitgedrukt in International Units per liter: IU/l. In de eerste periode van de zwangerschap hoort de waarde zich elke 40 tot 70 uur te verdubbelen.“ Ooooo er is nog KANS!! Als ik gister 10 IU/l had met die ultra gevoelige test, dan zou t nu dus eigenlijk nog niet eens 20 kunnen zijn en de testen die ik heb gaan vanaf 25 IU/l. Ik heb nog een sprankje hoop.... maar heb ook wel heel veel verhalen gelezen over vals positieve testen
Ik ga even aan de poets hier (Wasje in de machine, afwas doen en stoffen en zuigen eigenlijk het dagelijks ritueel dus niets vernieuwend) en dan nog even snel wat boodschapjes halen.
Ja ik zie iets heeeeeeeeel erg lichtjes. De mijne loopt elke 24 uur op. Het verschilt per persoon qua hcg waarde hé.
@Fritsie7 ik zie ook niets maar mijn ogen zijn heel heel erg moe. Kijk straks als ik wat wakkerder ben nog even. Kan je m niet even hier langsbrengen zodat ik even kan turen?
@Fritsie7 hoeveel testen had je gisteren gedaan? Heb je daar nog foto van? Kan hem niet vinden. En hcg kan heel vreemd gaan, ik testen met de oudste met 11 weken zwanger zoals de coto van pitaa met 12 dpo
Het is mij ineens opgevallen; hier verdubbelt mijn hcg steeds per 24 uur is wel normaal? Gemiddeld is 40 a 70 uur verdubbeling hcg?
Ohja ships kan vd race (15u) nog even de kelder aan kant gaan maken ze gaan morgen de riolering doen vd flat.