Dankjulliewel voor alle lieve woorden, zo'n fijn clubje dit ❤ Voor nu vind ik mijn lichaam officieel echt raar, ik heb doorzichtig rekbaar slijm ( vruchtbaar dus ). Het zou toch niet al zijn dat ik al in mijn vruchtbare dagen zit?
Mweh, helaas geen ovulatietesten in huis! Maar gelukkig best wel gezellig gehad de afgelopen 3 dagen Maar ik weet van mezelf dat ie nog niet op zijn rekbaarst was, dus klusser-de-klus! ( Hahahaha sorry )
@Jaylee22 Wat fijn dat hij donkerder wordt! Ik ben benieuwd hoe hij er vanavond uit ziet . @Ezzy120 Ja dat kan. Ik heb ook vrij snel weer rekbaar slijm. Ventilator aan en gaan! @Fritsie7 Ga je morgen weer testen? @itsourlove Is het gelukt met de kelder? Daar heb ik hier denk ik een dagtaak aan. Vandaag 4 dpo. Afleiding genoeg gehad dit weekend. De afgelopen keren een korte LF 9-10-11. Ik denk dat ik even gereset ben na de miskraam. Dan verwacht ik nu dus uiterlijk aanstaande zondag ongesteld te worden (Ik hoop zo van niet ). Ik laat de nod even op woensdag 6 juni staan. Misschien loopt mijn LF gewoon op naar 14. Ik had nog zo met mijzelf afgesproken er niet zo mee bezig te zijn deze maand.
Ik heb opgeruimt en weggegooit wat weg moest. Manlief haalt zo alles naar boven (eventueel met hulp vd buurman)
Jep, morgen weer een lading nieuwe testen haha. Ik denk dat t niet raak is deze ronde, dat ik een valse test te pakken had helaas. Ik start morgen met het gebruik van de Daysy (cycluscomputertje). Ik duim voor je!!! Onbewust zijn we er allemaal mee bezig! ☺️
@Fritsie7 spannend! Die eerste test kan toch niet zomaar iets laten zien? @itsourlove Goed bezig! We hebben vandaag trouwens ook een ooievaar gezien.
De test die ik heb gebruikt blijkt vaak vals positief te zijn ik had er 5 besteld en de andere 4 zijn negatief geweest in de vorige cyclus dus nu weet ik t ook niet meer..
Hier krampen onder in buik... dus verwacht niet dat t deze ronde raak is. Verder ook helemaal niks geen vreemd gevoel ofzo dus zal dinsdag wel gewoon beginnen aan de rode feestdagen
@Fritsie7 Pfff wat verwarrend. Wie weet morgen 2 mooie strepen! @Ezzy120 Dat zou wel heel gaaf zijn ja. @Lotus1986 jij wacht nu je nod af? Met krampjes kan het nog beide kanten op he?!