Hierbij het vooral mijn schoonmoeder die vaak vraagt, wordt voor haar het eerste kleinkind dat ze bewust mee gaat maken (andere zoon die kinderen heeft woont niet in nl) dus ze vraagt regelmatig of ze al mag gaan haken, slaat baby’s dingen op, op Pintrest enzo
Snap ik, maar kwaaltjes hoeft niets te betekenen, had ik ook niet, joh kwam er met ong 11 weken pas achter dat ik zwanger was van m’n oudste.vgeen 1 kwaaltje. Wilde naar de dok omdat ik giga afviel en dat ongezond vond. En er loopt hier nu een 6 jaar oude brutale gezonde knul rond
@Pitaa91 ik had op dat termijn nergens last van op vermoeidheid na..nu voel ik mij al enkele dagen echt brak misselijk moe en kan niet tegen geurtjes meer.
Ik heb niet al mn testjes meer. Maar wel een foto met 5,6 testjes onder elkaar en heb die van eergisteren nog en van vandaag de rest had ik weggegooid in een boze bui haha
Maar je hoeft ook niet elke dag evenveel last te hebben hoor. Heb ik ook niet. Hup, terug die roze wolk op jij
@Jaylee22 misschien een persoonlijke vraag maar ik zit me dit al een hele tijd af te vragen hoe doen jullie dat met seks als je nog bij je ouders woont? Ik bedoel als je een positieve ovulatietest hebt, ga je dan direct naar je vriend of hij naar jou? En zien je ouders al die testen niet in de prullenbak liggen? Het lijkt me best een gedoe! Sorry voor mijn nieuwsgierigheid
Ja ik mag erop denk ik. Hou niks bij ofzo maar ga over 1,5 week een testje doen als ik niet ongesteld word.
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 30 mei: ♡ Lotus1986, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 06 juni: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje ♡ Moonchild, 33, ronde 4, 3e kindje 07 juni: ♡ Jaylee22, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje ♡ Rnsk, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje ♡ Samm30!, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 10 juni: ♡ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 1 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 11 juni: ♡ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 17 juni: ♡ Ezzy120, 22 jaar, ronde 2 (1e na miskraam) 2e kindje 18 juni: ♡ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Onbekend: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ♡ Krily, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 1 - Pitaa91, 26 (na aug '18 27 jaar), 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 30 mei - Pitaa91, Moeders voor Moeders 31 mei - Lisanne1811, follikelmeting 31 mei - Maani, eerste echo (ziekenhuis) 31 mei - itsourlove, eerste echo 04 juni - Meiske1988, eerste echo 06 juni - Fritsie7, MRI-scan 07 juni - Lisanne1811, gynaecoloog 08 juni - Jaylee22 jarig 11 juni - Fritsie7, herhaling zaadonderzoek partner + gynaecoloog + uitslag MRI-scan + opnieuw start Clomid? 12 juni - RDerby, eerste echo 13 juni - Kaatje138, eerste echo 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Pitaa91, eerste echo 22 juni - Lotus1986 jarig 4 juli - Itsourlove, termijnecho 10 juli - Fritsie7 jarig eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig =============================
Dag dames! Ben aan het bijlezen, wat schrijven jullie toch veel! Hier nu 5dpo, nog niks aan het handje. Druk met werk wel verder, maar is ook afleiding. Ik ga nog even verder bijlezen!
Dames! Jeetje ik lees alles telkens mee, maar jullie zijn zo rap niet te doen. Mijn nod is 7 juni. Ik had jullie verteld over de donor. Afgelopen donderdag de 24ste me ei. Ik temp niet en ook geen testjes volg me app dus kan nooit zeker weten. App ik woensdag om 23.30 de donor, Je zit zeker buitenland was die gewoon 20 min rijden bij mij vandaan. Ik uit bed en gaan met die banaan die kant op. En nu weer duimen.