Ooohh hier even een oude juf van S. komt naar me toe ik hoorde in de wandelgangen dat je zwanger bent ...wtf de kids mogen en zeggen niets..dus wie heeft het moeten zeggen..de juf van S. nu..die ik had benadrukt haar wauwel te houden omdat het nog heeeeel veel te vroeg is
De test inmiddels opgedroogd en die van gisteren voor vergelijking. Denk dat ik vanavond dan maar bijna niks ga drinken, voor meer zekerheid morgen. Ben benieuwd of de VK morgen bloed wil prikken of misschien echo gaat maken.
De ene juf van s. Heeft kort terug de kids verrast met dat ze zwanger is dus gefeliciteerd etc omdat s. Zo enthousiast was...dus haar toegelicht maar wel dat het pril is en ze haar mond moet houden...i guess she didnt.
Ja ik ga eerst even netjes vragen van wie de oude juf van s. Het heeft en is het inderdaad van haar oeeeeh dan mag ze zich maandag even bergen (fatsoenlijk offcourse)
@Jaylee22 ik snap je frustratie, Missch idd even de testjes laten wezen en gewoon elke dag seks @itsourlove dat is idd niet zo leuk! Zo moeilijk is het toch niet im je mond te houden Hier de Mazda vanochtend gekocht, hele upgrade van de golf rode feest week nog niet begonnen, zal het dan.....
@Lotus1986 Spannend! Wanneer ga je testen? @Fritsie7 Vandaag is ook jou NOD toch? Heeft die eisprong nog doorgezet en verschuift alles 2 weken of heb je een goed gevoel over vandaag?
Nog meer dames die wel de feestweek kwaaltjes hadden maar toch zwanger waren? Pffft had mezel zo gezegd niet te hopen
Ik duim voor je en lekker cruisen met je mazda!! En dus dat zeker als jezelf zwanger bent begrijp je dat toch..
Ja ik zou vandaag ongesteld moeten worden... en normaal altijd sochtends, maar nu nog niks. Maar heb wel sinds Eergister de verschijnselen van ongesteld worden
Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap, dat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld ging worden. Enorme krampen, hoofdpijn, maar toch zwanger. Deze keer was ik enorm moe voor mijn NOD, dus dat kon beide kanten opgaan
Spannend @Lotus1986 . Ik heb bij de eerste wat lichte kwaaltjes gehad, die ik ook prima had kunnen plaatsen als ik gewoon ongesteld had geworden. Bij de tweede had ik ook geen hele duidelijke kwaaltjes, behalve de dromen en onrustige slapen. Bij de laatste zwangerschap wist ik het ook door de dromen en het onrustige slapen. Sinds de miskraam droom ik nog steeds veel en gek. Ik weet dus even helemaal niet waar ik op kan gaan letten. Nu 7dpo. Ik heb toch wel wat meer rust deze ronde. We gaan het zien of dat zo blijft. Vorige maand op 11 dpo ongesteld geworden. Dat is aankomende zondag. Ik hoop nog wel even te kunnen wachten met testen tot na het weekend. (Al is zondag best een fijne dag om te testen). @itsourlove balen zeg! Hoop dat het bij hen blijft als je het nog even voor jullie zelf willen houden.
Ik zie het wel als ik ongesteld word. Dan ff tien a 12 dagen terug rekenen. Die test erbij pakken. En dan weet ik hoe de test er “positief” uitzag deze ronde
Ik! En toen ging ik m’n hart bij jullie luchten en deed ik een test om het maar uit m’n hoofd te zetten en ben ik toch zwanger! Was echt overtuigd dat ik ongesteld zou worden!
Wat stom zeg, en echt niet netjes! Bij ons zoontje was t toen in m’n vriends familie rondverteld. Vond ik ook zo stom. Is toch niet hun nieuws!!