Haha testverslaafde. Neehoor duidelijkheid hebben is erg fijn. Lekker doen waar jij je zelf het fijnste bij voelt. Wat zou het fijn zijn als je de knaller eindelijk hebt!
Nee das waar! Hahaha dan nu maar ff niet zo veel drinken. @moonchild jaa hahah raak nu een beetje testverslaafdd
Verdomme.. stuurt mn nichtje net een appje dat ze zwanger is van de 2e. 1e wordt in juni 1jaar en de 2e is een ongelukje maar wel super welkom natuurlijk. En laat ik nou op dit moment even heel slecht tegen ‘ongelukjes’ kunnen... waarom zij wel en wij niet. Zij wilde (nog) niet, wij al een jaar! Ik gun t ze van harte hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar vind t wel even heel erg moeilijk en vind t even heel erg lastig om t leuk te vinden
Je mag je zo voelen lieverd niet meer dan logisch. En ik vind het woord ongelukje zo walgelijk..je hebt seks met een risico klaar. En je mag schelden/janken ik stuur je een internetknuffel!! En hoop dat het snel raak is.
He getver dat zijn geen leuke berichten als je zelf al zo lang bezig bent... Yeah right, een ongelukje daar kan ik zo niet tegen dikke knuffel! Ik had laatst een babyshower, ook zo confronterend
@Fritsie7 he bah, je mag je absoluut zo voelen en mopper het hier naar lekker van je af! Daar zijn we voor...: voor leuke en niet leuke dingen
Hier nog steeds geen aankondiging van het gevreesde bloedbad... morgenochtend tijd maken voor en test!
Kan me voorstellen dat zulk nieuws even niet zo fijn is lieve @Fritsie7 Hopelijk voor jullie ook snel. Een lentekindje 2019 voor jullie duim ik voor <3
Lief zijn jullie... ♥️ Ik voel me dan meteen weer zo schuldig tegenover mn nichtje maarja.. t is even niet anders en voor ons komt t hopelijk ook snel ☺️
Ja het is echt onwijs oneerlijk wat dat betreft. Hier een nichtje van 39 ongepland zwanger van haar ex man (waarmee ze al een zoon heeft van 10) waarmee ze al 3 jaar niet meer samen is. Kon ik ook niet zo goed tegen toen ik t hoorde. En dan heb ik nog geeneens klagen. Snap goed dat het wringt. Je gunt het iedereen maar jezelf natuurlijk nu net zo hard. Hoop dat t voor jullie ook snel raak mag zijn.
Ik ga zo ook nog een testje doen. Ik plas altijd in een potje maar als ik zie dar mn urine heel dun is, dat bet water lijkt gooi ik t weg want dan kan ik net zo goed niet testen. En dan wordt het morgen middag. Rond een uur of 12 en om een uur of 3,4 weer
Je hoeft je niet schuldig te voel! Absoluut niet. Gewoon ff lekker pissed en kloten voelen en weer door! Baby fritsie komt vast snel Hihi noem je kind alstjeblieft geen fritsie!!!
@Jaylee22 je ei al gelegd dan? voor 8 uur. Maar verwacht dat ik pas na 9 hier wat post hoor. En verwacht ook echt een witte test