Jaa leuk!! Die heb ik ook gezien ergens op internet... met de lijstjes van Ikea gaat dat goed denk ik. Zou opzich ook nog een leuk idee zijn voor overgrootmoeder/opa hier
Nouhou. Dan maar doorgesten. Meteeeen chaggrijnig nu hahah. Ik wil ooook een positieve. Maar die gaat niet meer komen voor een lange tijd.
Ooo sorry lieverd dat was niet mn bedoeling..... Zal ik je een paar goede testjes opsturen? Dan is t zeker anoniem
Maar jouw controle streep is ook donkerder. Want bij mij op dag 18 is mn controle streep lichter dan die van jou
Nog niet opgedroogd daar denk ik. Dan moet ik straks ik even zoeken naar die test als ik m nog heb liggen. Denk t niet hoor..
Ik denk dat ik toch een eiplosie krijg, mijn rechter heup begint zeer te doen. Vreemd lichaam, eens kijken of het doorzet
Nee!! Ik twijfel of ik ze zal halen, want als ik nu mijn ovulatie heb dan zie je dat toch al niet meer? Een positieve krijg je toch al hij eraan komt?
Zuchttt zo frstrerend. Straks weer even testen. Nu last van steken en wat krampjes. Vooral als ik hoest. Miss komt hij toch nog
Jawel,, maar de temperatuur blijft steken( ik moet nog ff vriendjes worden met mijn nieuwe infrarood thermometer , ik heb het idee dat ik het keihard fout doe) Anders maar weer terug naar basic
@moonchild mooie test!!!! Klein dansje gedaan? @itsourlove gefeliciteerd met manlief @Fritsie7 toch nog gelukt dus? Top! Morgen nog een verleidingsdans? Wil je mij op nieuwe nod 28 juni zetten? Ook naar ovulatie testen besteld, kan iemand mij vertellen wanneer je ongeveer begint met testen, hoe laat en waar ik op moet letten? Heb die van 2besure besteld, extra gevoelig incl zwangerschapstesten (positief ingesteld ) Ik rol me nog lekker even op in bed, krampen trekken nog niet echt weg helaas
Hahaha nee bedankt hoor ik maak deze nog op en kijk wel even of ik ze bij een vriendin kan bezorgen. Toch erg bedankt ❤️