genoeg mensen op de wachten bankje! ik heb afgelopen donderdag mijn eisprong gehad. ik voel het altijd. vorige maand kon ik haast niet lopen van de pijn! deze keer was het veel minder pijnlijk, nu heb ik vrij snel na mijn ei een trekkende zeurderig gevoel aan de linker kant. aan die kant heb ik mijn ei gehad. vooral in rust en als ik lig trekt het harder. hebben jullie dat ook wel eens gehad? heb ook het idee dat het wat naar beneden zakt...... mijn tepels zijn al voor de eisprong heel erg opgezet. na mijn ei is het minder geworden maar nu zwellen ze weer op pff wachten duurt lang
Dat zeurderige gevoel heb ik er vlak voor tijdens en soms net na hier altijd rechts overigens vd rest merk ik weinig zeg maar.
Vanmorgen nog steeds geen positieve ovutest! Wel pijnlijke steken links net boven liesstreek! Fingers crossed! Normaal altijd duidelijke ei klachten, nu nog niets tot een uur geleden die steken. Dus benieuwd of het ei nu nadert! Zometeen een extra testje wagen... had nog 2 doosjes gehaald bij de action, dus heb er nu nog wel genoeg voorlopig! Straks de foto's...
Ik kan het niet laten en ik ga zo dan toch echt voor de laatste keer een ovulatie test doen. Kijken of hij weer helemaal licht wordt want gister was ie nog best duidelijk
Hier net een ietsje donkerdere test, en waterig slijm bij afvegen! Hopelijk is ei nu eindelijk in aantocht! Komende dagen misschien een paar keer extra gezellig maken!
Ben nu 3 dpo en word al een beetje ongeduldig hahaha. Ik voel vanalles waar ik voorheen geen aandacht aan gaf. Nu stekende pijn, kramp en noem maar op. En nu ligt de focus opeens op al die pijntjes en krampjes. Naja er zit niks anders op dan wachten. Nog ruim een week wachten. Ik ga op vakantie dus hoop dat ik het afwachten dan wat aan de kant kan zetten.
@Jess89 wat zijn jouw klachten na de eisprong? Vorige keer had ik te weinig progesteron dus ben benieuwd of ik ergens op kan letten om te ontdekken of t al hoger is
@Fritsie7 ik heb bijna altijd maagzuur na mijn eisprong en eigenlijk ook altijd borsten die een cupmaat groter worden en het gevoel alsof ze een beetje op spanning staan. Dat is meestal in de 1e week na mijn ei. In de 2e week meestal vlagen van misselijkheid en die borsten blijven. Ik merk ook altijd als mijn borsten weer slapper worden dat mijn ongesteldheid er aan komt. Maar goed.. van de progesteron kun je zoveel klachten hebben! Elke maand is altijd weer een beetje anders. Vorige maand had ik opeens hoofdpijn, terwijl ik dat niet eerder heb gehad. En rommelende darmen heb ik ook wel eens. Maar ik ben ook echt zo'n miep die altijd vanalles voelt Heeeeel veel mensen voelen ook niks hoor, geen kwaaltjes of iets en die hebben dan ook gewoon een goed progesteron-gehalte. Dus als je geen kwaaltjes hebt betekend dat niet per se dat je progesteron niet hoog genoeg is.
Nu 6 dpo en vervelende zeurende pijn in mijn onderbuik, alsof je ongesteld moet worden. Probeer echt zo weinig mogelijk op dit soort kwaaltjes te letten, maar ben er naar van
@Jaylee22 Nee, na je positieve test springt je ei na 24-48 uur. De dag na je eisprong is 1 dpo.. dus nog even geduld dus