NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (2) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 mei (6) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 10 mei (4) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje 11 mei (3) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 12 mei (6) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje GYNN, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, bonusronde na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (2) Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 24 Wachtbankje (22), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (2) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 mei (5) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 10 mei (5) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje 11 mei (3) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 12 mei (6) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje GYNN, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, bonusronde na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (2) Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 24 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik had 28 april positieve test en paar uur later slijm met oud bloed. Gister nog wat buikpijn maar nu niks meer. Kan ik er dan vanuit gaan dat vandaag 1 dpo is of is dat morgen pas?
Neem je je temperatuur op? Ik denk dat dit voor jou veel duidelijkheid zal geven. Als je dit in een grafiekje zet via een app en deze weet precies wanneer je eisprong is geweest. Dan hoef je niet meer te twijfelen over je ovulatietesten. Ovulatietesten zijn dan wel handig om je eisprong aan te zien komen en te weten wanneer je vruchtbare periode is. Op het moment dat je eisprong is geweest, stijgt je temperatuur 0,3-0,5 graden en deze blijft hoog totdat je weer ongesteld wordt of zwanger bent natuurlijk. Als je exact weet wanneer je eisprong was, is het ook makkelijker om te tellen hoeveel dpo (dagen na ovulatie) je bent en dan weet je dus wanneer je NOD is, wanneer je een zwangerschapstest kunt uitvoeren of wanneer je weer ongesteld gaat worden. Je mag natuurlijk altijd vragen stellen!
Dan denk ik dat je ei vandaag zal springen of al gesprongen is. Dat betekend dat je morgen ook nog vruchtbaar bent.
Jawel ik moet t nog even aanpassen op de lijst. En mijn NOD is wel met een paar dagen verschoven, maar ik val nog binnen de lijst
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (2) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 mei (5) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 10 mei (5) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje 11 mei (2) Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 12 mei (6) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje GYNN, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, bonusronde na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (3) Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Totaal: 24 Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hahah jaa dankjewel! Pfoee wat moest ik zonder julliee. Temperaturen zat ik aan te denken ja maar ik moet nog een goede thermometer halen met 2 cijfers achter de komma. Maar dat kan toch ook vaginaal? Ipv anaal? @Fritsie7 ik dacht dat ie al gister gesprongen was omdat ik gisteravond al geen buikpijn meer had. Maar voor de zekerheid neem ik morgen als 1 dpo.
Ah gelukkig geen buikpijn meer! Fijn! Vaginaal kan volgens mij wel, maar ik heb gelezen dat rectaal het meest betrouwbaar is. Heb trouwens ook gelezen dat de kruidvatthermometer met buigbaar topje heel goed is. Ik heb die van de action, met 1cijfer achter de komma.. doet t prima! Ik heb net een hele fijne app gevonden om alles te registreren. Deze app brengt ook je cyclus heel duidelijk in kaart en je ziet er zelfs op hoeveel dpo je bent. Hij heet “Glow”!
Sow Hey, kan merken dat de meeste eitjes geweest zijn. Begint aardig druk te worden hier. Ook een fijn gevoel dat je seker weet dat je ei geweest is. Kun je nu lekker achterover leunen op t wachtbankje. Meer kun je nu toch niet meer doen. weet je wat t is. Als je ergens op let voel je ineens echt van alles. Heb de afgelopen 6 rondes geleerd dat je lichaam je super voor de gek kan houden. Probeer me nu,zover als dat lukt, niet te zeer te focussen op wat ik voel. Hier vandaag 4/5 dpo. Af en toe wat steekjes en last van Mn onderrug. Hoeft verder niks te betekenen. Dus we wachten (on) geduldig af.
Hoe komen jullie altijd die twee weken na het ei door? Ik heb altijd het gevoel dat die eerste 10 dagen heel lang duren, en dan gaat het ineens heel snel, terwijl mn LF 14 dagen is.
Snap ik, ik ook! Haha maar t went snel... en aangezien ik graag betrouwbaar resultaat wilde, heb ik me er maar aan overgegeven haha. Je zou natuurlijk een paar keer rectaal én vaginaal kunnen temperaturen om te zien of t verschil geeft? Wel elke dag op hetzelfde tijdstip, meteen als je wakker wordt en voordat je opstaat
Wist niet eens dat dat vaginaal ook ging. Denk als t niet lukt deze maand dat ik dat volgende maand ook eens ga proberen. Bij mij is Mn achterste ook eenrichtingsverkeer namelijk. Hahaha
NIET Jawel hoor haha, met moeite kom ik erdoor., heb er echt moeite mee, en t lijkt allemaal even lang te duren. Maar we komen er wel!
je hebt helemaal gelijk je voelt van alles en soms ook zo opgeblazen gevoel. en we moeten nog lang wachten