Haha ik begrijp t! Ja seks blijft toch een dingetje he hahahaha Ja zelfde dag beginnen zou ik wel heel leuk vinden! Kunnen we onze cyclus vergelijken en elkaar steunen
Wij zijn weer veilig thuis heerlijke vakantie gehad maar thuiskomen is ook altijd fijn. Ik denk trouwens wel dat ik bijna op rood mag. Heb al best wat menstruatiepijn en over 3 dgn is mn nod maaar geen bloed is goed en we wachten rustig af. Hoe is het met iedereen hier?
Oke dan wacht ik nog een paar dagen, lijkt mij ook leuk! doe wel wat ovutesten, stel je voor dat ik dit weekend een eisprong heb
Mijn voorgevoel zegt van niet. Ik ben nu 3x zwanger geweest. 1 MA afgelopen dec. En alle 3 de keren had ik een paar dagen na eisprong veel witvloed. Dat heb ik nu helemaal niet. Wilt niks zeggen natuurlijk .. maar ik verwacht gewoon een menstruatie
Heb je toevallig een paar foto's dat je kan showen, Lisanne? Hier heb ik ook voor het eerst een canon in de handen genomen omdat ik mooie foto's wou van mijn baby lol. Sindsdien niet meer gestopt. Ik bewerk ook wel graag. Ik fotograaf liefst mijn kind en familie en ik denk er wel aanom me verder in te studeren in de meer technische kant (om mss ooit wel als fotografe te werken) want nu is het gewoon puur op de feeling. (Ik heb een fb pagina met wat foto's voor diegene die ze eens willen zien facebook.com/pg/lhunterphoto/photos/?tab=albums) @itsourlove geweldige foto's, joh! Effe off-topic, sorry.
Ja ik heb instagram, al een tijdje niets op geplaatst maar daar staat wel wat op. Alleen die wil ik hier niet plaatsen ivm herkenbaarheid, dus als je die wilt mag je een pb sturen Ik fotografeer eigenlijk vanalles wel graag, maar hou wel heeeel erg van natuur
@Kaatje138 ik ben wel erg benieuwd naar je echo. alles goed gegaan? Kom je nog even een leuke foto showen?? @xxmamaxx2016 welkom terug. Oost west, zuid best is t toch
Echo was goed! Een klein rond dingetje met een klein kloppend hartje! Met 11 weken de ‘echte’ (termijn) echo. Toch weer ontroerend om dat hartje te zien ❤️ Nu even bijlezen hoor!
Hi ik ben back maar ik blijf wel fftjes online want ik had eventjes geen zin in de forum door maagzuur. dat is fijn om te lezen dat alles goed gegaan is bij jullie. Nog een leuke dag gehad?
Oh jeetje, ik had het net met mijn vriend over wat jullie zeiden van mogelijk meerdere eitjes en straks een meerling als het niet in de gaten gehouden wordt. Zegt ie: maar als het er drie zijn laat je gewoon een van de drie aborteren. En dan begint ie 'two out of three ain't bad' van Meat loaf te zingen. Ik lag dubbel, was een grapje dus (voor de duidelijkheid) niet dat het überhaupt kan volgens mij maar ok.