Hahaha, zelfs na 9 rondes kan ik er nog niet doorheen komen. Ik wil deze ronde echt niet gaan testen voor NOD. Ben daardoor al iets te vaak teleurgesteld met streepjes die niet/niet goed opliepen. Ja uiteindelijk komt die datum er wel.
Ik wel al sinds vrijdag. Maar dat vergeten haha. Heb nu alleen maar soort van ongi krampen. Ach ja, lekker nu midweekje weg en dan zie ik het tegen de tijd wel
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (2) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 mei (5) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 10 mei (5) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje 11 mei (2) Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 12 mei (6) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje GYNN, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, bonusronde na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (3) Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Totaal: 24 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Samm30! top! Oo heerlijk, veel plezier. Gelukkig wordt t vanaf woensdag weer wat mooier weer! Waar ga je naartoe?
Die eerste paar dagen gaan redelijk snel vind ik. Dan ben je toch nog wat aan t oefenen voor t geval dat. Daarna die week duurt ellendig lang. Ook geen tips om die door te komen. Vooral hee vee afleiding zoeken
Hoe komen jullie altijd die twee weken na het ei door? Ik heb altijd het gevoel dat die eerste 10 dagen heel lang duren, en dan gaat het ineens heel snel, terwijl mn LF 14 dagen is. @Krily Ik probeer niet teveel op zp te zitten dat helpt wel voor mij deze week werk ik veel en de weekenden heb ik sowieso meer afleiding.
Geen idee hoe ik het ditmaal doorkom maar de vakantie is drukker. Morgenochtend een afspraak en nog bellen. Woensdag ook een afspraak. Donderdag rust en vrijdag ook Zaterdagmorgen boksen met zoonlief Zondag komt mijn beste vriendin alvast voor de jongste zijn bday. Maandag is zoonlief jarig plus boksen in de avond en mijn mams komt slapen. Dinsdag therapie en dan gok ik dat ik de hele dag lam lig. Woensdag geen idee. Donderdag een proefles moderne dans. Vrijdag schoonmoe jarig...en saafs aan de bak enzo voor het volwassenfeest op zaterdag van zoonlief. Oh en vrijdag haalt manlief mijn dochter op. En zondag moederdag... Eigenlijk wil ik pas op moederdag testen als er geen bloed doorkomt
Ik vrees dat Moederdag voor mij te snel komt om al te testen, vanwege het latere ei! NOD valt waarschijnlijk buiten het lijstje, na mijn ei pas ik het wel aan.. Eerst dat ei maar eens vinden! En komende donderdag en vrijdag gaan we 2 dakkapellen zetten, daarna wordt de zolder aangepakt! Hopelijk genoeg afleiding, tot aan NOD!
Ok, ik kom me hier ook melden, ik schreef al voorzichtig mee in de 15-31 mei maar ik weet nu dat 13 mei mijn nod is. Ik heb 12 april een ma moeten opwekken met ruim 8 weken en blijkbaar zit ik direct weer in mijn cyclus(12 april was anders(zonder zwangerschap) ook mijn nod geweest dus ik ga gewoon verder, snap je m nog?). Gister een knaller van n ovulatietest dus ik mag meteen op t wachtbankje. Ik hoop op veel roze en geluk hier!