============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 07 juni: ♡ Samm30!, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 09 juni: ♡ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 10 juni: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 13 juni: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 17 juni: ♡ Ezzy120, 22 jaar, ronde 2 (1e na miskraam) 2e kindje 18 juni: ♡ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje 28 juni: ♡ Lotus1986, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje 02 juli: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 05 juli: ♡ Rnsk, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 08 juli: ♡ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 2 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) Onbekend: ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 01 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! ♡ 12 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 11 juni - Fritsie7, gynaecoloog + uitslag MRI-scan + opnieuw start Clomid? 12 juni - RDerby, eerste echo 13 juni - Itsourlove, tweede echo 15 juni - Meiske1988, afspraak vk 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Pitaa91, eerste echo 22 juni - Lotus1986 jarig 4 juli - Itsourlove, termijnecho 10 juli - Fritsie7 jarig eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig ==============================
@Fritsie7 Succes vandaag! @Lotus1986 Haha veel plezier vandaag dan Ik heb straks een proef rijles! En ik weet niet of het eraan ligt of ik nerveus ben maar heb echt verschrikkelijke nachtmerries gehad, de een na de ander en ook weer levensecht.
Jaaa @Samm30! @madeliefje26 @xxmamaxx2016 jullie nod is geweest!! Al ongi of proberen jullie de testdrang nog te weerstaan?
Goeie tip gisteren van die banner in de ochtend aanpassen. Dit werkt inderdaad. Nu springt hijin de ochtend al om! Thnx
Oeh spannend @Ezzy120 !! Ik hoop dat het je beter afgaat dan mijn eerste (50) rijlessen, ik bakte er niks van. Veel succes! En nu tromgeroffel....... Mijn ovulatietest van net! Nu weet ik even niet meer of ik nou door moet gaan testen of niet deze is wel heeeeel negatief.
@Dansprinsesje wat rot. Hoop dat je er niet teveel last van hebt. @Fritsie7 Succes straks! @Lotus1986 haha jij dan ook succes vandaag. Nog 24 nachtjes en dan hebben we de eerste echo. Vannacht droomde ik dat ik bloed verloor...gelukkig was het maar een droom. Ik hoop zo dat het deze keer goed mag blijven gaan. Vanochtend kwam er een monteur voor nieuwe meters, 45min te vroeg. Ik was nog lang niet klaar met de rommel van het weekend opruimen...ik dus alles in de keuken gegooid, uit het zicht....wil hij ook nog mee om het gasfornuis te proberenbetrapt . Het scheelde dan wel dat hij dus lekker snel weer klaar was. Oké...nu ga ik dus echt opruimen.
Vreemd. Ik zeg dat die van gisteren je knaller was. Zou voor de zekerheid nog een testje doen vanavond of morgen
Hallo allemaal, Misschien een gekke vraag, maar zou ik hier mogen meekletsen? Jullie zijn zo’n leuk groepje! Toen jullie nog een NOD groepje waren las ik stilletjes mee. Wij willen pas eind zomer voor ons 3e kindje gaan, maar ik houd mijn cyclussen nu al wel een beetje bij i.v.m. onregelmatigheid. Onze eerste zwangerschap was niet gepland en helaas is ons kindje in mijn buik overleden bij 23 weken. Een jaar later wilden we weer zwanger worden. Met hulp van ovulatietesten (de action werkte bij mij wel goed ) ben ik Drie maanden er na zwanger geraakt. Onze zoon is precies twee jaar (scheelt een week) na zijn zus geboren. Hij is nu 20 maanden.
Ja, gezellig! We zijn een lid kwijt dus er is een plekje vrij wat verdrietig van jullie eerste kindje zeg!
Thanks! Ik had het gelezen haha... Ja heel verdrietig. Ze had een chromosoomafwijking. Toen we haar zagen na de balling wisten we ook dat het niet kon. Al ben ik wel heel trotst dat ik haar heb mogen dragen en dat ze onze dochter en zus is. Ik zal me gelijkt even voorstellen Ik ben dus Mimi (lijkt totaal niet op mijn echte naam ) en 30 jaar oud. Moeder van een dochter* en zoontje (wil je de namen weten, pb dan even). Samen met mijn vriend en zoontje wonen we in een stad in Gelderland. Momenteel nog in een appartement, maar hard op zoek naar een heerlijk huis (in een dorp dicht bij de stad) met genoeg ruimte voor nog een kindje. Daarom wachten we ook nog even ik las dat er hier al meerdere dames in het onderwijs werken, hier dus nog een juf. Gezellig ik sta voor een combi groep 3 dagen in de week en kan werk en thuis zo goed afwisselen.
Hoi @mimi1988 ! Leuk dat je meekletst. Wat een rottige tijd moet je hebben gehad.. Wel heerlijk dat je een mooie knul hebt mogen krijgen ❤️ @Fritsie7 Hoe was het? @Lisanne1811 Denk dan ook dat je gisteren je piek had. Ik heb geen idee hoe die tests goed werken maar als ie nu neg is na een positieve dan kun je vandaag nog even aan de slag met je man toch? Of zeg ik nu iets wat totaal niet klopt haha.
Hai dames, Ik ben weer terug van de rijles, en alle inwoners leven nog, hoera! Ging zelfs zo goed dat hij mij een stukje op een 80-weg heeft laten rijden @mimi1988 Leuk dat je komt meekletsen
Ja klopt hoor! En er ligt al een voorraadje klaar van vannacht ik had mijn vriend niet eens over die ovulatietest verteld want dan heeft hij meestal gelijk geen zin meer, hij weet het nog steeds niet haha