Hoihoi en welkom. Leuk dat je meekletst. Gezellig. Heftig verhaal zeg! En dan ben je al zover in je zwangerschap. Pfff. Al een huisje op t oog? Of iets waarvoor jullie aan t kijken zijn?
@mimi1988 welkom hier! Ik schrijf zo af en toe eens mee, ik kan het tempo van de andere dames niet bijhouden @Ezzy120 wat goed van je en nu lekker doorpakken en iedere week gaan lessen! Bij mij gaat de vruchtbare periode weer zo’n beetje beginnen denk ik. Volgens m’n app volgende week dinsdag ovulatie. Maar aangezien ik geen testen doe gaan we het deze week maar goed gezellig maken
@meiske1988 ja he! Gelukkig werkt je banner nu goed. Ik dacht dat t dat wel eens zou kunnen zijn omdat je bij sommige sites de tijd in moet geven en die tijd zal de banner dan denk ik aanhouden om te verspringen. @Lisanne1811 he verdorie, knaller gemist... ik zei toch dat je gisteravond moest testen super dat deze weer zo licht is, teken dat er iets aan zit te komen lijkt me! Spannend! Wanneer gaan we je NOD zetten? @moonchild gelukkig een droom inderdaad! Dit gaat geen werkelijkheid worden lieverd! Hihi die monteur had je tuk! Betrapt @mimi1988 hey mimi! Welkom in ons inderdaad leuke clubje! Voel je vrij om hier lekker van je af te schrijven, we hadden inderdaad een leeg plekje dat opgevuld mocht worden hihi. Wat een zielig verhaal zeg, hopelijk hebben jullie in de toekomst meer geluk! @Baasje hihi gaat toch goed zo? Spannend, ik ga je van rood afhalen! @xxmamaxx2016 ahnee niet op rood! Rot zeg.... jouw nieuwe NOD is op mijn verjaardag, hopelijk brengt dat geluk en is t dit jaar een mooi kadootje voor jou ipv voor mij! Ik ga nu mijn uitslagverhaal hieronder typen hihi, kon t niet laten eerst even op jullie te reageren. Zo lief hoe jullie aan me dachten vandaag!
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 07 juni: ♡ Samm30!, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 09 juni: ♡ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 13 juni: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 16 juni: ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 17 juni: ♡ Ezzy120, 22 jaar, ronde 2 (1e na miskraam) 2e kindje 18 juni: ♡ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje 28 juni: ♡ Lotus1986, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje 29 juni: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 02 juli: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 05 juli: ♡ Rnsk, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 08 juli: ♡ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 2 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 10 juli: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 01 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! ♡ 12 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 12 juni - RDerby, eerste echo 13 juni - Itsourlove, tweede echo 15 juni - Meiske1988, afspraak vk 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Pitaa91, eerste echo 22 juni - Lotus1986 jarig 4 juli - Itsourlove, termijnecho 4 juli - moonchild, eerste echo 9 juli - moonchild, intake vk 10 juli - Fritsie7 jarig eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 30 juli - moonchild, termijnecho 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig ===============================
@Fritsie7 jaa ik had naar je moeten luisteren! Anderen zeiden weer 's morgens. Ach maakt niet uit. Zet mijn nod maar op 29 juni, dan neem ik het ruim. Ik ga ook niet testen voor die tijd. Ik heb geen eiwitslijm wat ik wel gek vind want dat heb ik normaal wel, dus ik twijfel wel een beetje. Maarja ik had wel al die puistjes, die zijn nu ook weer minder. Gek hoor. Dus nouja, zet mij maar gewoon op de plofbank en dan zie ik wel weer eind juni
Dus... ik was vanmiddag in het ziekenhuis voor de uitslag van de MRIscan. In principe was alles goed! Er zit alleen dus wel een hersentumor, welke maar een halve cm groot is en goedaardig is maarja.. t zit er dus wel en ik zal mijn medicijnen moeten blijven slikken. Gelukkig beginnen de bijwerkingen minder te worden. Dus dat was 1. Toen zei ze dat ik inderdaad opnieuw mag beginnen met Provera (menstruatie-opwekkers). Dit moet ik 10 dagen slikken en dan wordt ik binnen 1 week ongesteld. Dan is de dag dat in ongesteld wordt cyclus dag 1 natuurlijk. Op cyclusdag 3 start ik dan met Clomid (bevordert groei eicel) en daar stop ik op dag 7 weer mee. Dan wordt ik op dag 10 verwacht bij de gynaecoloog om te kijken hoe de eicelrijping is. Om de 3a4 dagen moet ik dan terug komen om de groei in de gaten te houden en op tijd het advies te krijgen sex te hebben. Een week na de eisprong wordt er bloed afgenomen om de progesteronwaarde te bepalen en hieraan kunnen ze dan zien of het een goede eisprong is geweest. Probleem is alleen..... ik ben op cyclusdag 10 op vakantie dus ik begin wat later met Provera zodat de vakantie mijn eerste officiele ronde niet in de war kan gooien. Als ik namelijk geen controle-echo’s krijg na de Clomiddagen, dan is er een kans dat Clomid meer dan 1 eitje heeft laten groeien. Als dit er 2 zijn is er niks aan de hand. Zijn dit er meer dan 2, dan is er dus een verhoogde kans op een meerling en omdat dat nogal wat complicaties met zich meebrengt, geven ze dan t advies geen sex te hebben. Het komt ook goed uit dat we nog even moeten wachten, aangezien de kans aanwezig is dat ik vorige week uit mezelf een eisprong heb gehad. Ik zou nu dan 9dpo zijn. Te vroeg om positief te testen volgens de gynaecoloog dus als ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, kan ik over een paar dagen gerust beginnen aan Provera. Viel vandaag toch zomaar even alles op zijn plek! We kwamen aanrijden bij t ziekennhuis en t plekje voor de deur was nog vrij. We waren eerder aan de beurt dan de afgesproken tijd 13.20u, was binnen 7 minuten weer uit de spreekkamer en waren bij de apotheek ook als 1e aan de beurt. Iets met een goede dag en voorbestemd ofzo iets zeiden we laatst toch? Mijn moeder is vandaag met me mee geweest. Toch wel fijn dat onze familie het nu weet, dat we in de medische molen zitten. Ze doet zo haar best om me te begrijpen en het proces te snappen. Heel lief. Ik vroeg haar wat ze er nou eigenlijk van vond dat ze hopelijk binnenkort voor de eerste keer oma wordt; ze begon heel zenuwachtig te glimlachen en zei ‘ ja ik vind t nou toch eigenlijk wel heel erg leuk’. Hahah, gelukkig! Ze heeft nu in elk geval alle tijd om zich voor te bereiden, en dat geldt natuurlijk ook voor de andere opa’s oma’s en ooms en tantes. Iedereen leeft met ons mee.. zo blij met zo’n familie! We gaan nu even naar mijn schoonouders, dus ik lees vanavond weer verder. Fijne avond lieve schatten, bedankt voor jullie lieve berichtjes en steun!! Echt lief dat jullie zo meeleven. Shit wat een lang verhaal
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 07 juni: ♡ Samm30!, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 09 juni: ♡ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 13 juni: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 17 juni: ♡ Ezzy120, 22 jaar, ronde 2 (1e na miskraam) 2e kindje 18 juni: ♡ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje 28 juni: ♡ Lotus1986, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje 02 juli: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 05 juli: ♡ Rnsk, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 08 juli: ♡ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 2 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 10 juli: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje Onbekend: ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 01 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! ♡ 12 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 12 juni - RDerby, eerste echo 13 juni - Itsourlove, tweede echo 15 juni - Meiske1988, afspraak vk 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Pitaa91, eerste echo 22 juni - Lotus1986 jarig 4 juli - Itsourlove, termijnecho 4 juli - moonchild, eerste echo 9 juli - moonchild, intake vk 10 juli - Fritsie7 jarig eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 30 juli - moonchild, termijnecho 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig ===============================