Ik heb echt totaal geen kwaaltjes, steekjes oid. Ergens ben ik daardoor bang dat mn progesteron weer niet hoog genoeg is. Maar van de andere kant; bij de eerste ronde had ik overal last van en was mn progesteron dus veel te laag. Ik weet dat t allemaal niks betekend dus we zien t wel. Opzich wel fijn om geen klachten te hebben haha. 1 geluk heb ik al: vorige keer was ik bij 4dpo al licht aan t menstrueren en nu bij 6dpo nog steeds helemaal niks!
Weet niet meer wie het zei hier in deze groep over een grote klont slijmverlies maar ik had hier net ook last van! Echt heel veel ineens. Nu niks meer. Oh jeetje zo lang al!! Hopelijk ben je er met deze therapie snel vanaf of wordt het in ieder geval veel minder
Zijn de testen na een paar dagen nog betrouwbaar om te bekijken? Zag ze net weer liggen maar de laatste twee zijn best wel donkerder geworden. Maar dit telt toch njet meer. Het moet toch binnen de 10 min bekeken worden? Vind die van de 29e namelijk ook wel positief lijken qua kleur maar die van de 28e is weer even breed als de controle streep? Help?
Ik blijf bij de 28e (in de avond je piek). Ik kijk ook later wel eens en kan t dan toch beter met elkaar vergelijken. Wat je schreef over die slijmprop, ik heb geen idee maar denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. In het ergste geval ben je zwanger! Grapje Ik las dat je meer slijm verliest wanneer je zwanger bent, maar het kan ook gewoon met je ovulatie of ontpillen ofzo te maken hebben.
Okeej bedankt voor je reactie!! Jaa die werd meteen heel donker die van de 28e. Die ander (29e) was waarvan er eerst de controle streep niet eens stond. Njaa het maakt niet uit we hebben het gezellig gehad hahaha. Iemand bad het hier over dat ze ook veel slijm had ineens vandaar dat ik er aan moest denken dat ik het zag
Even gegoogeld. Kwam iets tegen maar vond het eigenlijk nergens op slaan omdat dit bij iedereen anders is. Dit heb ik gevonden Als jouw afscheiding minder zuur is dan normaal gesproken, scheidt de baarmoederhals meer afscheiding af dan je gewend bent. Dit zou een indicator kunnen zijn voor de vaststelling van een zwangerschap. Doordat je lichaam meer afscheiding afgeeft dan normaal, kan je baarmoeder een broedplaats voor schimmels en bacteriën worden. Je kunt hierdoor sneller een infectie oplopen. Wees gewaarschuwd, want een infectie oplopen is geen pretje. Je zou ook wel eens zwanger kunnen zijn als je lichaam meer witte afscheiding produceert. Dit is functioneel, want het remt de groei van bacteriën en infecties.
@Jaylee22 wauw dan hoop ik maar dat jij en @itsourlove zwanger zijn... t klinkt als goede eerste symptomen!
Ja de hoop is er natuurlijk! Maar vind het een beetje scheef aangezien elke vrouw anders is en elk lichaam anders werkt haha! Maar wel weer iets om bij te hopen
Hier is eindelijk een ei in aantocht! Whoohoo! De test loopt goed op in vergelijking met deze ochtend! Hopelijk morgenochtend een knaller! Komende dagen nog even extra gezellig maken (ondanks plaatsing van dakkappellen). Dan met Pinksteren hopelijk eren positieve test..
@Jaylee22 dat had ik ook ergens gelezen. Maar dan zou je lijf mijn inziens al moeten weten dat de bevruchting 1 geslaagd is en 2 gaat innestelen. Ah well we wachten af. Hier is het zeker in de ochtend een dikke klodder en vd rest vd dag ook soms wat slijm. I will keep it positive.
Nog 9 dagen dan mag ik officieel testen..mits ik niet bloed e.d. maar ik hoop serieus stiekem dat dit een mooi moederdag kadootje wordt.
Aah ja dat snap ik! Zou een heel mooi cadeautje zijn en meteen een soort van ‘eerste moederdag’ voor die kleine in je buik t zou zo mooi zijn!
Mocht ik niet bloeden by then probeer ik stiekem ook te wachten tot dan met testen wat al moeilijk genoeg is. Testen waar de andere guppen ook bij zijn wordt wel een opgave I guess. En ik moet stiekem nog even het presentje wat ik voor mijn man heb gehaalt nog eens gaan inpakken
Dames, als jullie gaan testen, doen jullie dit dan alleen of met partner? En maken jullie er naderhand nog wat speciaals van? Vertellen jullie het meteen iedereen of hou je het nog even voor je. Nieuwsgierig naar jullie ideeen hierover.