Ken de testjes zelf niet. Maar die is al vrij goed van kleur maar kan mss nog iets donkerder? Zeker vandaag nog eens testen of het streepje hetzelfde blijft van kleur/donkerder wordt of terug afzwakt. Maar op de basis van je testje zou je ei toch binnen enkele dagen springen!
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 9 mei (3) Rooooos, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 10 mei (1) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje 11 mei (1) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje 12 mei (2) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (1) GYNN, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hi dames, ook ik kom jullie gezelschap houden. Vanmorgen op 11dpo een heftige menstruatie doorgebroken!! Op naar ronde 2! Ik zie hier bekenden uit de vorige lijst. @Miesje25 ik zie dat je een lang cyclus hebt gehad uiteindelijk. Weet je eindelijk weer je aan toe bent! En je ovu test is inderdaad bijna positief!! Gezellig maken dus!
Hee @Maani , wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ook al te vroeg... Maar we kletsen hier gewoon gezellig verder.
@Miesje25 en? Heb je nog een ovu testje gedaan? Welkom aan al de nieuwe meiden! We gaan voor veel roze!
Welkom @Maani! Gek, heb een beetje roze afscheiding op cd 7 en ook echt last van m’n onderbuik. Iemand hier ervaring mee?
@Baasje wat vreemd...Ik ben even aan het bedenken wat het zou kunnen zijn, maar kom nergens op uit. Eisprong is inderdaad vroeg nog. Dag 4 hier. Ik ga nog even bedenken of ik ovulatietesten ga doen deze ronde. Vorige keer was het meer om te zien of mijn cyclus al op gang kwam. Ik wil er geen druk op leggen, maar wil zo graag weer zwanger zijn. Ik heb er nog 5 liggen, dus alle opties staan nog open. Wat doen jullie?
Hoi dames, ik begin meestal op dag 10 van mijn cyclus met ovu testen. En op dag 13/14 positieve ovutest. Ben benieuwd dit keer wanneer ik een positieve ovutest krijg.
Ik ga deze maand ook aan de slag met ovu testjes (van sensitest). Ook gewoon om meer kijk te krijgen op mijn cyclus in het algemeen omdat mijn cyclus nooit even lang is.
Ik gebruik ze ook gewoon weer. Vanaf cd8 (omdat ik bij Mn laatste zws al op Cd9 een positieve ovu test had), dus neem t zekere voor t onzekere.
Ik wilde er ook geen druk op leggen. Heb afgelopen maand 1 test gedaan op de dag dat Mn ovu theoretisch moest zijn. Die dag meteen een knaller. Was even een bevestiging en daarna ook niet meer getest. Klussen doen we toch wel rond die dagen. Zo verspil je niet alle 5 je testen en heb je toch een bevestiging. Toevallig had ik gisteravond hetzelfde. Alleen die last van de onderbuik niet. Ik denk zelf nog een restje ongesteldheidsbloed wat met slijm er uit komt.
@meiske1988 ik denk ook dat het dat geweest is. Nu geen last meer van. Nu wachten op het eitje ik doe niet aan ovu testen, check wel of ik vruchtbaar slijm verlies
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 9 mei (3) Rooooos, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje 10 mei (1) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje 11 mei (1) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje 12 mei (2) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (1) GYNN, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi dames, ik kan me bij dit groepje aansluiten. Helaas in maart een mk gehad bij 10+5, cyclus was een beetje van slag hopelijk is hij deze maand weer normaal. @Miesje25 ik heb die testen in het verleden gebruikt en ze worden donkerder dan de controle streep. Hoe vaak test jij? Kan namelijk zijn dat in de ochtend nog licht is en in de avond knalt en andersom.
@Jolicoeur wat rot van je miskraam! Hier bijna hetzelfde onderschrift zie ik. Heel veel succes! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. @meiske1988 dat is een goed idee ja. De menstruatie was gister aan het einde van de dag al over na 3,5 dag. Wel heftig de eerste twee dagen, ik hoop dat het gewoon goed was. Het was ineens weer over. Normaal 5-6 dagen.
Oh ja ik zie het ook erg voor je. Hopelijk volgt er geen herhaling. Mijn cyclus is alleen niet normaal 25 maar 30 iig voordat ik aan de prikpil begon.
Heb zoiets bizars meegemaakt. Droomde vannacht dat ik bij een vrouw kwam die allerlei edelstenen verkocht. Ik vroeg haar om een steen die helpt om zwanger te worden. Ze gaf aan dat ik maansteen nodig had. Had er nog nooit van gehoord. Werd vanmorgen wakker en was toch wel nieuwsgierig wat de droom betekende. Op Google vond ik veel vrouwen die maansteen gebruikten en hiermee zwanger werden. Dit kon geen toeval zijn. Ik besloot vanochtend naar een winkeltje hier in de buurt te gaan met edelstenen. Ik vroeg om maansteen. Die man ging kijken naar een hangertje met maansteen en kwam terug met de mededeling dat dit de laatste was. Heb m meegenomen. Baad het niet schaad het niet zeggen ze toch?
@meiske1988 wat bijzonder zeg! Hoe is het met jullie? Als het goed is zijn er al een aantal begonnen met de ovulatietesten toch? Ik ga morgenavond beginnen. Geniet lekker van het mooie weer!