Ik test deze keer echt niet eerder dan 14dpo, wat bij neer zal komen op donderdag 17 mei! Mits geen bloed uiteraard!
Het liefst zou ik wachten tot na NOD maar 9 van de 10 keer lukt me dat toch niet dan voel ik van alles en wil ik gewoon weten of het van een evt zwangerschap is. Bij een witte test kan ik het dan ook loslaten
@didi79 en natuurlijk ook aan alle anderen! (@Jaylee22 ook wat voor jou denk ik!) Ik had t laatst over de Glow ovultieapp, ik heb zojuist een ovulatiescanner gevonden in deze app! Je kunt dus jouw ovulatietest scannen, en dan geeft de app aan of ie positief is. HOE HANDIG! En heb t net getest bij mijn positieve ovulatietesten, en t resultaat klopt ook nog eens. Ik zag dat ie bij 23-04 ‘nearly there, you can start trying) aangaf. Ik dacht dat ik toen een positieve ovulatietest in mn handen had maar niet dus. Heb volgens mij (volgens temperatuur) toch echt een eisprong gehad op de 25e maar begin nu te twijfelen omdat ik nog niet lang van te voren mijn temperatuur opnam . Misschien heb ik de piek gemist en was die de 22e savonds al, of is die tijd tot de 25e te lang?
@Jaylee22 alles behalve inderdaad gelukkig belde de beste man terug en hebben we al veel online via teamviewer gedaan
Moet je juist een foto maken of kan je ook kiezen om hem uit je galerij te halen? Aangezien ik aan t werk ben en m nu niet bij me heb
Ja inderdaad. Ik had bijna niemand die me serieus nam. Alleen mn vriend en mn oma en opa. Mn ouders zeiden dat k me aanstelde enzo.
Mijn moeder heeft mij altijd serieus genomen gelukkig..die heeft het vroeger ook gehad. Maarja zoals ik al aankaarte er zit een heel verhaal aan ik zal je die wel eens privé sturen.