Ja daarom. Een negatieve test hoeft dan nog niks te betekenen. Ik ben geen enorme drinker, alleen op feestje drink ik altijd wel wat. Dus als ik niks drink, valt het wel op. En we gaan fietsen, dus kan ook niet zeggen dat ik nog moet rijden. Maar komt wel goed! Eerst maar eens rustig afwachten.
Genoeg excuus te verzinnen. Moe, slecht geslapen, niet lekker er aan, ziek, blaasontsteking met antibiotica, je moet rijden, dag erna weer vroeg op. En helaaaaaaaas mag je dan niet drinken. Haha
Hihi precies time flies by. Nu ben ik wel benieuwd mijn mama komt maandag..en die ziet vaak veel ben dan 10dpo dus ben benieuwd of ik nog een opmerking naar mijn hoofd krijg.
Ik heb 5 miskramen gehad, allemaal tussen ons eerste en tweede kindje. Raak snel zwanger, maar het zwanger blijven is een sport.. dus ook wel echt getwijfeld over een derde. Veel mensen zullen denken van waar begin je aan.. maar toch die wens. Wel onderzoeken gehad en op een gegeven moment zelfs uitgeweken naar België. Je mag me altijd even een pb sturen als je vragen hebt of wat ‘tips’ wilt (voor zover je het tips kan noemen)
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Butterfly0605, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje 9 mei (6) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM Ezzy120, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje 10 mei (5) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje 11 mei (2) Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 12 mei (6) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje GYNN, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, bonusronde na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (4) Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Ilss, 29 jaar, ronde 1 na MA, 3e kindje Totaal: 27 Wachtbankje (25), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi dames, Het was even klungelen, maar ik sta nu ook goed op het wachtbankje Ik heb zo'n rare week achter de rug, Mijn Nod is 9 mei, waarop ik mijn ovulatie op de 25ste had moeten hebben, maar ik heb 20 april ook buikpijn gehad. Nou dacht ik de 29ste, ik ga het gewoon uitsluiten! Tot mijn grote schrik kreeg ik ook een vaag 2e streepje op de k2v5. De volgende dag was ie inmiddels veel duidelijker! En op 1 mei was er gewoon helemaal niks meer te zien Nou dacht ik dat het gewoon vroeg is mis gegaan.. Tot ik vandaag mijn bmm ging voelen en het slijm ging checken. In plaats van slijm trok ik een klein puntje donkerbruin bloed eruit.. Nu ben ik helemaal in de war .. Eerst het verdriet van een eventuele miskraam en nu misschien nog hopen dat dit een innestelingsbloeding is geweest. Hopelijk over 7 dagen meer duidelijkheid
Ik lig inmiddels al een half uur klaarwakker...en dat terwijk ik voor mijn doen later naar bed gegaan ben.. Ik snap er totaal niets meer van..maar het zal wel. Wellicht komt het omdat ik overdag echt even een a twee keer nu moet slapen. Maarja we shall see ik ga mijzelf eens trachten wakker te houden vandaag.. En voor nu kijken of slapen nog lukt.
We gaan vandaag en morgen 2 dakkappellen zetten, en dan kunnen we echt de zolder gaan afwerken.. dus denk wel genoeg afleiding, alleen als hier volgende week iedereen gaat testen dan wordt het wel lastig om niet ook vroeg te willen testen. We hebben het gisteravond nog gezellig gemaakt en misschien vanavond ook nog, afhankelijk van hoe moe we zijn! Bedankt voor het op het wachtbankje plaatsen (@Fritsie7 dacht ik)
@Ezzy120 onee, ik hoop dat dit geen vroege miskraam is! Laten we proberen positief te blijven *knuffel!* @itsourlove hier ook iemand al n 2,5 uur wakker .. misschien helpt t inderdaad als je wakker blijft overdag. Wellicht ben je voor je zelf een soort jetlag aan t creëeren? @didi79 dat had ik inderdaad gedaan. Gaaf zeg, die dakkapellen! Hopelijk is t niet vervelend voor je als de rest al gaat testen.. ik begin namelijk zaterdag al
Hier zijn de pijnlijke tepels bijna weg. Wel menstruatieachtige krampen maar dan wat lichter. Zit nu 3 dpo dus er kan nog niks aan de hand zijn lijkt me
Hier echt wakker geworden van lage rugpijn (heb sowieso al een slechte rug maar nu is het echt een stuk erger vooral als ik neerlig) gepaard met menstruatiepijn in de onderbuik. Liggen zweten in bed terwijl ik gisteren zat te rillen van de kou. Pfff ik hoop dat er geen buik- of darmgriep ofzo zit aan te komen.