@Fritsie7 was het maar..ik heb al vanaf mijn 15e slaap issues. Wel in verschillende variaties overigens. En echt alles al geprobeert. @GYNN misschien zijn het juist goede tekens?
Agh nay dat is ook niets maar even afwachten als je inderdaad niet gaat bloeden (tenzij je extreme pijnen krijgt)
Goedemorgen! @itsourlove wat vervelend dat je al zo vroeg wakker bent.. hopelijk houdt dit niet aan! @Ezzy120 wat naar! Vooral die onzekerheid ook @GYNN hopelijk geen griep of iets dergelijks in aantocht!
Dat mens is niet te verrassen dat is het irritantste...en denk dat met inmiddels 4 kleinkinderen ze zich ook niet makkelijk laat foppen.
Dat is wel fijn dat je afleiding hebt. Wij zijn hier ook aan het verbouwen. De kleine kamer helemaal opknappen. Van vloer tot plafond alles eruit. Ik zeg tegen iedereen die komt kijken dat het een kantoor wordt
Dat is wel heel vreemd en verwarrend inderdaad. Heb je toevallig geen ovulatietesten gebruikt? Weet dat hcg en Hg veel op elkaar lijken. Misschien is je zwangerschapstest daarom positief uitgevallen? Sterkte.
Haha niets negatiefs mee bedoelt hoor meer dat ze spooky is met wat ze door heeft (als ik het zo lees snap ik trouwens wel dat het raar opgevat kan worden haha maar toch mijn moeder is een lieverd sorry vd verwarring)
Er zijn wel ovulatietesten die beide hormonen kunnen meten maar zs testen meten enkel het zs hormoon Wel inene een geniale ingeving één test die bij lh piek meteen ovulatie in aantocht aangeeft en bij zs het aantal weken..
Nee deze ronde niet, dus geen zekerheid wanneer ik de eisprong gehad heb. Hoop nu natuurlijk dat het de 25ste was, maar ben er bang voor. Normaal in de week voor mijn ongesteldheid heb ik ook dikke hoofdpijn, maar ik heb nog helemaal nergens last van gehad. Ik hou hoop
Lief dank je wel! Zwanger worden gaat hier ook altijd vlot maar het blijven lijkt nu ineens lastig. We hebben 2 kindjes dus het kan wel goed gaan maar deze laatste miskramen maken het opnieuw zwanger worden wel heel spannend, bang dat als ik zwanger ben ik heel onrustig de eerste weken ben terwijl ik best een nuchtiger persoon ben.