Op welke pagina stond nou beschreven hoe je je ovulatietesten kan scannen op de Flow app..? Kan ze niet meer vinden
Ik zie ook een licht streepje! Spannend hoor! Ik wacht nog even met testen! Wel wat krampen in buik en onderrug..
Ijzeren wilkracht, jij! Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat "ik ga beginnen testen op 10 dpo" = "ik ga eigenlijk al op 9 dpo testen maar zeg 10 omdat ik een loser ben. lol " De eerste testjes in aantocht, spannend! Duimen, duimen, duimen!!
Huh wat gek. Lijt indd heel anders. Welke telefoin heb je? Ik heb een iphone. Miss dat dat anders is met een andere telefoon?
Je hebt de digitale ovulatietest aangeklikt. Kun je op’clear’ klikken? Je kunt namelijk 2 soorten testen invullen, strips en digitaal.
Okeej ik kom er niet meer uit. Heb op internet rondgespeurd. Kom verschillende dingen tegen. Wanneer nestelt het eitje zich in. Deze verhalen eindigde in dat ze allemaal zwanger bleken te zijn De een zegt ik voelde het na 3 dagen De ander zegt 3-10 dagen De ander zegt vanaf 8 dagen De ander 5-10 De ander 7-10 Maar kan je nou een innesteling hebben 3,4 dpo of is dat onmogelijk. Meeste zeggen 5-10 dagen maar het kan toch ook eerder? Ik kom er niet meer uit
Geen idee, als t bij mij raak is dan is t denk ik gebeurd op 7dpo gezien de steken en buikpijn. Maar elk lijf is anders dus denk dat we hier niet echt een conclusie uit kunnen trekken...
Ik ben ook geneigd om gewoon maandag op 10 dpo te gaan testen..maar eigenlijk wil ik het dus een verrassing nog even laten.