Als ik dag na posi tes eisprong heb gehad zit ik nu morge 5dpo. Duurt me nu al te lang. Kunnen trouwens ook hier blijven kletsen volgende maand. En een nieuw lijstje hier maken. Of in een zwangerschapsclubje maken natuurlijk hahaha
@Jaylee22 oeeeh spannend..als het maar niet al te lang duurt Duimduim Ik ga slapen ladiesss tot morgen
@Fritsie7 ik lijk ook wat te zien! Spannend hoor! Hier morgen 10 dpo, maar ik wacht nog even af denk ik. Heb niet echt symptomen, op wat pijnlijke borsten na. Heb gisteren wel een aantal uren last gehad van krampjes en steekjes, maar wil nog nergens op hopen! Nog even geduld dus
Hier de test van vandaag, 9dpo. Nog steeds veel te vroeg maar jullie dachten wat te zien gister dus ik dachht dat t vandaag missschien duidelijker zou zijn en ik zie zelf nog steeds niks
Ik lijk wel wat te zien op deze, maar hoe snel na test is de foto gemaakt? De test is zo vlekkerig en lijkt nog niet helemaal doorgelopen
Echt? Ja he, ik denk zo’n 3minuten. Gister was ie ook zo vlekkerig. Doe ik iets verkeerd? Dit zzijn testen van zwanger en kidds. Heb ze 10sec in potje gehouden.
Bovenste is van gisteravond, onderste van een klein uurtje geleden. Bovenste lijkt me een indroogstreepje? Ik zie zelf echt niks dus wacht t nog maar ff af, t is nog vroeg
Goedemorgen hier ben ik weer vanacht goed geslapen en net nog even rustig in bed wakker geworden. Nu tijd voor het ontbijt en de hond uitlaten.
Internet kan je daarin helemaal gek maken. Geloof dat ik dacht tussen dag 5-10, maar gemiddeld rond dag 9. Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen uitzonderingen zijn van mensen die een vroege innesteling hebben. haha toch lijk ik links iets te zien. Wat lopen die testen vreemd door met vlekken. Trekken die vlekken nog weg na het indrogen of niet? Spannend meiden dat de eerste testers er al aan komen. Super leuk! Hier zijn de gevoelige borsten ineens weg. We ben ik echt helemaal kapot en moet me echt de dag doorslapen. Terwijl ik slaap van 10-8. (Afgelopen week wel wat slechte nachten gehad ivm vriend met kriebelhoest die me wakker hield). Maar deze moeheid echt pas sinds gisteren. En wordt vandaag ook super moe wakker. Verder op wat buikpijntjes en rugpijntjes na nergens meer laat van. Ben bang dat t weer een volgende ronde wordt hier.
@meiske1988, ja t zijn denk ik een beetje rottesten. Maar morgen 10dpo, dan wil ik er ook eens een ander merkje tegenaan gooien. Ik heb k2v5, action en action early en cb digital advanced. Welke zal ik morgen doen? Rot dat je zo moe bent! Ik ben daarintegen sinds 3 dagen elke dag n paar uur eerder wakker.. snap er niks van. Misschien is t de spanning? Gek dat je je borsten niet meer voelt (oke dit klinkt vreemd), geen ervaring mee, bij mij zijn ze niet snel pijnlijk.
Ik weet datveel meiden te spreken zijn over de action testen. Al denk ik dat het niet zoveel uitmaalt. De early testen zullen waarschijnlijk wel eerder positief zijn, aangezien ze een lagere hoeveelheid hcg nodig hebben om aan te slaan. Hoe ziet de test er nu opgedroogd uit? Kan je tweede bijlage niet openen namelijk. Haha voel ze nog wel maar niet meer dat pijnlijke van eerder. Moeheid en zeurende pijn blijft. Moeheid is nieuw. Zeurende pijn niet. En al twee dagen flinke hoofdpijn. We wachten nog maar een weekje af. Dan hebben we meer duidelijkheid.
@Fritsie7 op die onderste zie ik een licht streepje Zo hier 7dpo, eindelijk weer eens enigzins goed geslapen. Vandaag veel te doen..althans drukte. Dus kan zijn dat ik in periodes veel online ben. Voel me nog prima maar dat is elke morgen tot op heden en de klachten komen pas gedurende de dag. Vanavond lekker de afleiding van babyneefje (8 maandjes nu) die weer bij zijn tante komt slapen (om de week) en mijn bestie komt ook alvast voor mijn jongste zijn bday. Stom hoor over drie dagen is mijn jongste al 7
Als er 1 ding is dat het internet me geleerd heeft, is dat het je helemaal gek maakt! Elke vrouw is anders. Als ik jou was (ik weet uit ervaring gemakkelijker gezegd dan gedaan lol), zou ik echt niet zo focussen op de innesteling. Vele vrouwen voelen hem niet eens, anderen dan weer wel. Ik heb eens gekeken naar mijn zwangerschap met mijn zoontje. In de ronde dat ik zwanger werd was ik aan het temperaturen. Op 5 dpo had ik een temperatuurdip en de dag erna was die weer een goed stuk naar omhoog. Dus bij mij was die wel degelijk op 5dpo (ik heb hier niks maar dan ook niks van gevoeld). Op 10/11 dpo had ik deze test. Dus wat ik wil zeggen, is dat ik met dit eigenlijk niks bewezen heb dat het vroeger/later kan.