Vorige keer werd ik ongi op 8dpo nu op 10dpo. Vd eerst minimale vloeidag uitgaande zit ik precies 21 dagen verder nu...
Dat lijkt me ook een verschrikkelijk gevoel. Vervelend om op deze manier tegen je gevoel in te gaan. Dan zou ik denk ik ook stoppen. Ah nee. Als je het niet vertrouwt gewoon de Ha vragen. Daar zijn ze immers voor.
Ja de huisarts had al gezegt als je cyclussen niet kloppen meteen bellen. Maarja on the other hand het kan duren voor je lijf weer bij is.
Ik ga er eigenlijk niet meer vanuit..ook vanuit hoe mijn lijf reageert. Ik ga even een ontbijtje voor mijn zoon maken
Wat jammer. Goed feesten dan maar met je zoontje! @meiske1988 had je al symptomen of kwam je volledig uit de lucht gevallen? Hier worden de menstruatiekrampen duidelijker. Straks toch een testje doen voor extra bevestiging. (Dan kan kan ik al een nieuw nod groepje aanmaken, blijf natuurlijk hier nog rondtetteren tot mijn duivels er zijn!)
De testjes komen al langzaam! Afgelopen dagen niet veel gelezen direct al weer een pagina's verder Hier een twijfel geval. Vorige week donderdag tot zaterdag hadden ik meer honger steken in 1 borst Ze zijn nog steeds voller. Ik hoop dat het een innesteling was. Ik heb nu geen eetbuien meer. Maar voel me wel anders
@itsourlove van harte gefeliciteerd met je kleine! @meiske1988 WOOOOOOW wat gaaf!! Van harte gefeliciteerd! Dit ziet er veelbelovend uit, blijf je testen om te kijken of t oploopt? En wil je al op ROZE??? Hier inmiddels het bekende potje van manlief ingeleverd bij het laboratorium. Over een weekje de uitslag. Ben er een beetje bang voor, want hij rookt ontzettend veel... Misschien ziet hij dan een reden om eindelijk eens te stoppen
Heb je dit in het verleden ook gehad? Ben je recent gestopt met hormonale anticonceptie? Te korte LF kan heel makkelijk verholpen worden met progesteron. Volgens mij kan zelfs de huisarts dit gewoon voorschrijven...
@meiske1988 jaa gefeliciteerd! @itsourlove sorry maar ik denk eerder aan menstruatie dan aan een innesteling. Als je temp zo gedaald is en je hebt bloedverlies. Hoop natuurlijk dat ik het fout heb. Plus ik denk dat je lichaam nog even op gang moet komen.
Normaal waren de cyclussen redelijk punctueel..28 dagen vanaf start menstruatie toen ik jong was. En eerlijk gezegt durf ik niet zo goed nog meer medicijnen te slikken.
Dat is ook exact wat ik bedoel dat het bij de innesteling fout gaat. Ben echt strontmisselijk nu...:-s
Dat zal indd heerlijk zijn!! Dus we zijn even ver. Heb je ook zaterdag je nod! Steek in mijn lies betekende voor mij een zwangerschap! Wie weet