Niet compleet wit, maar nog niet genoeg streep. Ik zie hem al wel weer duidelijker dan gisteren. Maar mijn lichaam kan toch niet schommelen met dit hormoon?
@SamirsVrouwtje aah ik hoop het zo!! Maar is te mooi om waar te zijn. Meteen ronde 1. @Ezzy120 we wachten in spanning op jouw nieuwe test!!! @meiske1988 AAHHH gefeliciteeerdd @itsourlove ahhh jammer meidd (. Had het je zooo gegund
Dat kan je niet weten... 60% van de zwangerschappen gaat fout tijdens de innesteling. Maar daar zijn geen symptomen van zoals misselijk of vroeger bloedverlies ofzo.
Hier het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Wel als ik hoest steekjes in schaambot en pijn in de bovenbenen. Zou me lichaam me nou voor de gek houden?
Ik vind die van vandaag wel ietsje duidelijker. Maar hoeveel dpo zit je nu. Want hij blijft eigenlijk best wel licht vind je niet? Hopen dat ie mooi oploopt
@Ezzy120 dacht ik zet hem even in het negatief dan zie je het beter. Maar in het negatief zie je ze helemaal njet Op de laatste na dan
@meiske1988 gefeliciteerd! @itsourlove gefeliciteerd met zoonlief, balen dat je verwacht niet zwanger te zijn @Ezzy120 idd foto van onder elkaar zodat we kunnen vergelijken
Nee maar het is iets wat in de lijn der diagnose wel een groot verwachtingspatroon is. Ik kijk even aan wat er deze week gebeurd en anders consult ik de arts even.
En de misselijk is weer gedaalt gelukkig. Temp is ook zoals de afgelopen dagen inene... Ik ga uit van duivels maar we gaan het zien. Ik heb een blij kind met zijn kadootjes en slingers etc...en straks wat visite. En mijn oma (92) belde net voor hem en ze gaat gewoon komen terwijl ze dat eerst niet meer wilde.
Hahaha ik moet telkens zo lachen om jouw engelse woordjes en zinnen. Volgens mij kunnen we er al een pagina mee vullen