Nou lieve allemaal, de lijst is weer up to date @GYNN jaaaaa hoor!! Van harte gefeliciteerd, dit ziet er heeeeel goed uit! GENIET @meiske1988 ik heb jou ook alvast op roze gezet, ziet er goed uit toch?
Ik nu 8dpo maar zou echt niet durven te testen op 10 dpo. Maar die van jou was echt meteen super duidelijk @GYNN Ik wil het uitstellen tot minimaal 12 dpo. Maar of dat lukt?.. door al die testen hier wil ik ook testen!!
Helaas zoals verwacht omowit.... 10dpo Voel me ook niet zwanger. Denk een mislukte ronde. Roze meiden proficiat ♡
Ik dacht ik ga s kijken of ik dat ook hebb. Ik heb ook dus die streeo maar dan donkerder dan bij jou wel dezelfde hoogte
Wow! Even een dag aan het werk en 100 berichten verder. Lekker bezig dames! Voor de zwangeren (@GYNN @meiske1988), van harte gefeliciteerd! Wat fantastisch! En of ik morgen ga testen.. Heb getest op 11 dpo en die was negatief (van 2besure, extra gevoelig). Dus ik wacht denk ik m'n menstruatie af. Er is nog niks te zien, maar morgen zou die moeten komen! Als de rode duivels uitblijven, dan test ik woensdag op z'n vroegst!
Ik voel me al weer een stukkie beter.. maar doe in overleg vandaag niets meer. Op wat kleine dingen na. Kan ook goedkomen vd drukte de afgelopen dagen dit allemaal We gaan het zien voorlopig is het lijf lief haha
En zojuist heb ik toch wat roze verlies.. even wachten of het echt doorzet, maar ben bang dat ik doorga naar ronde 5.
Jazeker zit dat er goed uit! Heb voor manlief een just Born pakje gehaald om het te vertellen vanavond. Hij weet nog van niks. Als Mn dochter op bed ligt vanavond ga ik m verrassen. Wat zal hij opkijken.
Mijn vriend vond het ook vreselijk! Wij moesten het tussen 8.15 en 8.30 inleveren, ook fijn. Hij rookt trouwens ook veel, heeft nu beloofd te minderen (ik hoop dat hij ook nog gaat stoppen) maar heeft de laatste paar dagen al wel echt minder gerookt. @meiske1988 @GYNN gefeliciteerd!!!!