@ilss dit zijn de dipsticks van Sensitest @Jaylee22, kwaaltjes, nou vooral steekjes onderin me buik (beide kanten moet ik eerlijk zeggen) en me borsten voelen heel vol En verder gewoon een heel herkenbaar gevoel van het zwanger zijn opzich. Maar geen hele gekke dingen of iets..
@alle lieve reacties dank ladies I needed that. Zo het eerste moment therapie verliep redelijk tot prima. Op het moment gaat enkel door mijn hoofd ik weer niet of dit gaat werken. In deze groep zitten veel mensen met BPS en ik ben wederom de vreemde eend in de bijt. Maar opzich het groepje voelt fijn. Alleen de keerzijde is dat ik door het verleden redelijk in mijzelf keer bij dit soort mensen. Ze hadden het over zuid- en noordpolen, ik ben overduidelijk die vd noordpool, overthinker, reserverend...etc.. Terwijl alle dames bouncete ertussen of in de zuidpool verbleven. Dat maakt het moeilijk voor mij. Maar goed de eerste stap is gezet *maakt spierballen* Edit: zoals verwacht heel moe dus vandaar niet alles op naam teruggezocht etc..
Lieve dames, ik heb een tijdje niet gereageerd. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Door prive omstandigheden kon ik helaas niet reageren. Hoe staat het met testen? Zijn er al zwangeren bekend? Ik zelf heb nog niet getest.
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (5) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Butterfly0605, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Beertje29, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Lotus1986, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 9 mei (8) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM Ezzy120, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje Regenboogjee, 28jr, ronde 5, 3e kindje Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje MMM 10 mei (5) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Jess89, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Knuffelfloor, ronde 4, 1e kindje Mupp, 29 jaar, ronde 5, eerste kindje 11 mei (3) Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Samm30!, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Truusjee, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje 12 mei (7) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje GYNN, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, bonusronde na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) Kikker1, 34 jaar, 2e ronde (1e na MA), 3e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (4) Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Ilss, 29 jaar, ronde 1 na MA, 3e kindje Totaal: 32 Wachtbankje (16), Zwanger (4), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Fritsie7 wauw! Het kleurt al heel mooi roze. Van harte gefeliciteerd dames!! @Maani @GYNN @meiske1988 @Butterfly0605. Nee niks ernstig fritsie7.
Kon het niet laten. Heb vandaag getest en deze was negatief. Ik test al vroeg positief dus denk dat ik bijna op rood kan.
Zo. Werkdagje voorbij. Nu ff in t zonnetje. Toch even huisarts geweest. Nu verband en morge terug om het lek te prikken. Ik haaaaat naalden. Nu al zenuwen ahahah Hier geen kwaaltjes. Alleen in de ochtend echt paar seconde heel erge ongesteldpijn verder niks. Op naar zondag! Testdag
Och lieverd, dat velletje van jouw blaar is al ‘dood’. Daar heb je als t goed is al geen gevoel meer in dus die naald voel je niet. Alsnog wens ik je veel sterkte omdat je t zo spannend vind hihi.