Hier nog steeds geen bloed wel al ongi krampen 2dagen heb maandag nog negatief gestest dus zwanger lijkt me niet?
Heb vandaag geplast en in de urine in de koelkast gedaan. Vandaag weer wat testen inslaan! Ben benieuwd
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap nergens last van gehad. Enkel duizeligheid met snel opstaan dit begon met 6 weken en stopte rond de 10.
@Ezzy120 Jaaaaaa!! Gefeliciteerd meid!! Hier was mijn temp vanochtend weer dramatisch laag. Dus deze ronde is voorbij, zal vandaag wel ongesteld worden. Op naar ronde 13. En ook maar eens kijken of ik een afspraak bij de huisarts kan maken voor een check-up.
Wat rot zeg @Jess89 ! Knuffels @itsourlove wt spannend weer dan! Ik duim voor een innestelingsbloeding! @Ezzy120 wat super fijn! Gefeliciteerd De rest ben ik vergeten Spannend hoor ik krijg door al die positieve testen zelf ook een beetje drang
@meiske1988 is helemaal niet vreemd elke zwangerschap is anders. Bij de oudste wist ik pas bij tien weken dat ik zwanger was, daarvoor niets gemerkt alleen wat vermoeid en ik viel giga af. @itsourlove das beetje hoopvol