Zoo vijf paginas erbij alles ff doorgelezen. Jammer voor de gene die op rood moeten maar best veel roze al!! Ik denk dat het niks word bij mij. Vannochtend menstruatiepijnn. Dat k dacht dat ik vandaag al ongesteld ging worden. Dus ik ga pas zondag testen om teleurstelling te voorkomen. Of zal ik morgen gaan testen? Ben dan 11dpo
Jeeh! Zwangere gefeliciteerd. Voor de dames waar deze ronde niet gelukt is hopende op de volgende. Ik wacht met testen na NOD. Ik leg nu echt ziek op bed, flink aan de race. Heel fijn dit hihi
Beterschap @Samm30! @Jaylee22 wat voor jou het fijnste is. En krampjes kan ook nog beide kanten op. Spannend nog!
Hier donkerbruinbloed verlies. Morgen is mijn nod. Denk dat het gewoon gaat doorzetten hier. Nogmaals van harte gefeliciteerd voor de dames die positief hebben getest xxx
Heb je geen testen van een ander merk liggen? Of haal ff een predictor early! (Tenzij je natuurlijk gewoon tot morgen kan wachten) haha Spannend!! Ik vind die action testen dus niet zo super als ik m vergelijk met de andere merken.
Ik sit te denken om nu te testen. Als ik plassen moet straks. Komt allemaal door jullie dat ik nu ook testen wil hahahaha
Ik snap dat het lastig is, maar gewoon wachten tot morgen ochtend, Als er dan iets te zien is zal het waarschijnlijk beter te zien zijn
Ik wacht tot morgenochtend ik ben nog even completely flabbergasted tbh en heb ook nog een kv liggen dus doe morgenochtend een action en kv :'-) heel weird want maandag was de early zo wit als het maar zijn kon haha.