Ik doe om de 2 dagen testen. Alleen gister en vandaag nog es gedaan. En duidelijk positief! Ik zal zo de foto plaatsen.
Wow jaa das zeker een knalller!!! Hier geen last meer van pijn bij me eierstokken of baarmoeder thankgod. Ik ga vanmiddag nog een keer testen
Nou, die is mooi positief! Veel plezier. Bovenste is van gisterenochtend, gisterenavond en onderste van daarnet. Wat denken jullie, morgen mijn knaller?
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind 9 mei (3) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM 10 mei (3) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 11 mei (1) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje 12 mei (2) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (1) GYNN, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 17 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind 9 mei (3) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM 10 mei (3) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 11 mei (1) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje 12 mei (2) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (1) GYNN, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 17 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi allemaal, Met enige twijfel voeg ik me toch maar toe aan deze NODlijst. Bij deze mijn medische mallemolenverhaal: Mijn gyn belde me vorige week op om de uitslag van mijn bloedonderzoek door te geven. Te weinig progesteron.... dus geen goede eisprong en daarom was ik de eeste rondemet behulp van Clomid niet zwanger. Ze zag ook dat na de 3e keer prikken, mijn prolactinehormoon nog steeds aan de hoge kant is waardoor ze denkt dat ik een prolactinoom heb (goedaardig gezwel in de hypofyse = hersentumor). Dit zou een storing kunnen veroorzaken binnen mijn cyclus en daarom gaan we nu voor een MRI-scan om te kijken of ik inderdaad zo’n prolactinoom heb. Hiervoor krijg ik nu al medicijnen waardoor mij cyclus weer uit zichzelf op gang zou moeten komen. Ik ben heel erg benieuwd hoelang dit allemaal gaat duren. Ach we zijn nog jong, 26 en 28 jaar, maar ik wilde zo graag jong moeder worden en ik vind het heel erg lastig om dat af te moeten geven. Even aan iedereen een vraag... Ik dacht de eerste ronde een innestelingsbloeding te hebben (van dpo4 tm dpo9 ongeveer). Was ook wel erg vroeg om een innesteling te kunnen zijn en ik ben dus niet zwanger. Ik denk eerder dat het een heeeele vroege lichte menstruatie was. Ik dacht namelijk maandag weer eens een ovulatietest te doen en heb die eigenlijk meteen weggelegd omdat ik dacht dat t nog veel te vroeg zou zijn. Ik keek er later naar en tot mijn verbazing is ie bijna net zo donker als bij mijn andere positieve testen! (Rest is niet zo donker als controlestreep maar ovulatie is in deze periode bevestigd door mijn gynaecoloog, ze worden dus blijkbaar niet zo knal bij mij). Wat denken jullie, is de test van 23-4 positief? Hij is wel wat geler van kleur....? De dagen daarna is ie alweer lichter. We hebben de afgelopen dagen weinig sex gehad, ivm dat rotnieuws dus totaal geen zin gehad. Alleen dinsdag hebben we sex gehad. Ik heb dus voorzichtig mijn NOD bepaald op 10mei maar durf eigenlijk niet te hopen dat dit een eisprong heeft kunnen zijn... zomaar ineens uit mezelf? Ik ga nog even jullie berichten terug lezen. Hopelijk is t voor iedereen heel snel raak!
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind 9 mei (3) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM 10 mei (3) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 11 mei (1) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje 12 mei (2) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (1) GYNN, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 17 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hee jij ook hier. Wat een achtbaan! Hoop dat het allemaal mee zal vallen. Het lijkt er (als de testen er na weer lichter zijn) inderdaad op dat je toch een eisprong hebt gehad. Dan zit je volgens mij goed als je dinsdag sex hebt gehad. . Spannend!!
@moonchild Hee toevallig, zitten we weer in dezelfde lijst! Hopelijk hebben we deze ronde meer geluk, haha! Ja, een echte rollercoaster hier inderdaad. Maar we houden hoop Ik zie dat jij 2 dagen eerder bent met je NOD, weet je al wanneer je gaat testen of wacht je echt tot de 8e?
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2018 8 mei (3) Rnsk, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Baasje, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Moonchild, 33, ronde 3 (ronde 2 na mk) 3e kind 9 mei (3) Miesje25, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Foxy2290, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Jolicoeur, 35 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM 10 mei (3) Meiske1988, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Jaylee22, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje Rderby, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MMM 11 mei (1) Maani, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje 12 mei (3) Madeliefje26, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Didi79, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Itsourlove, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje 13 mei (1) Krily, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 14 mei (1) GYNN, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje SamirsVrouwtje, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Totaal: 18 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Vandaag weer getest, ietsiepietsie donkerder, maar nog altijd heel licht! Denk dat het nog wel even gaat duren.. Zo lastig om goed op de foto te krijgen!
Ik hang er een beetje tussen dit nod topic en de volgende. Vandaag gestart met ovulatietesten. Mooie smiley al..dus met eigen berekening zou de nod 11/12 mei zijn ipv de eerder gedachte 16 mei
Hier mijn test van net. Lijkt iets duidelijker dan die van gister maar ook iets breder. Maar nog lang niet positief
Jesus, heftig zeg. De test van 23/4 lijkt idd de meest positieve van de groep dus idd spannend als jullie die dag sex hebben gehad. Fingers crossed op een positief eind en dan niet alleen testgewijs!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw in deze groep. Wie wil mij op de lijst zetten? Bij nod 11 mei. Doetie, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje In 2015 heb ik een EUG gehad en 2x een miskraam. Lieve groet!