Hopmarjanneke is in da House!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Hopmarjanneke, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Na al een poosje te hebben gesneupt op deze site en allerlei interessante info heb gelezen, vond ik het toch tijd geworden me maar te gaan registreren en me eens te gaan voorstellen.

Mijn naam is Marjan, ben 34 jaar, woon samen met Eelke (44) en saampies hebben we 4 honden. Esmee, mijn Weimaraner is 4 1/2 jaar oud, en onze drie Duitse Herdershonden: Bikkel (5 1/2), Fardau (2 1/2) en onze logeerreu Iwan (ook 5 1/2). Eelke heeft een dochter van 19 uit een eerder huwelijk.

Sinds begin april ben ik gestopt met de pil en sinds een maandje zijn we echt serieus "bezig" om een kindje te krijgen. De wens voor een of meerdere kindjes is er al wel langer, maar door allerlei omstandigheden is het "stoppen" toch maar steeds uitgesteld..... scheiding en nieuwe start, verhuizing en nieuwe baan.... weer een nieuwe baan maar geen vast contract ..... Eelke geen vast werk.... en nu ik een vast contract en Eelke een detacheringscontract met uitzicht op vast werk.... En ja we worden er alle twee niet jonger op natuurlijk :D
    Daarnaast heb ik/wij teveel "gezien" in onze nabije omgeving dat het stellen niet is gegund om zonder MMM zwanger te worden. Dus ja, dan wordt je wel een beetje huiverig.

We gaan er gewoon voor.......

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly
    :)

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    welkom :)
    en veel succes met zwanger worden :)

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Welkom en succes met zwanger worden!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Deel Deze Pagina