Hoppaaaa.... bijbetalen!

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Wij hoefde maar €24,- bij te betalen. Vergeleken bij jullie bedragen is dat nog netjes :confused: :)

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    WOW! Dan betaal je dus (of zou je moeten betalen beter gezegd) iets van 250 euro per maand..... Als je bij elkaar optelt wat je al hebt betaald en wat je nog moet bijbetalen. Het lijkt me echt sterk hoor! Dat kan toch gewoon niet. Of hebben jullie overdag en snachts alle lichten aan, 14 koelkasten, 46 t.v's aan, 6 keer per dag de wasmachine aan, 10 keer per dag de vaatwasser aan etc. etc.
    Ik zou er echt meteen achter aan gaan. En zoals het nu lijkt komen jullie weer op enorm veel kuubs dit jaar..... Kan toch echt niet kloppen.....

Succes groetjes Miep

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja idd, daarom gaf ik al de tip om alle stekkers eruit te trekken en dankijken of de stroom nog loopt
    Dat ishet zelfde om te kijken of je een lekkage hebt als je geen awter gebruikkt kijken of de meter door loopt, zo zijn wij ook er achter gekomen dat we een lekkage hadden

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

klinkt erg goed jetje :)
    ik moest vorig jaar zo'n 350e bijbetalen..
    en tegelijkertijd ging mn maandbedrag om laag

dat was wel raar vond ik toch
    dus ben heeeeel benieuwd wat het dit jaar gaat worden

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    oei dat wordt dan vast weer bijbetalen saskia! dat lijkt me ook vreemd wel bijbetalen en dan nog omlaag gaan

6. Saskia78

mja ik heb er ook aardig wat telefoontjes aan besteed :)

sowieso moest de helft van het bedrag nog door iemand anders betaald worden enzo

heel raar verhaal :(

had meteen een hekel aan jaarrekeningen.

en het is niet alsof als je de eneco-helpdesk belt ze je daar kunnen uitleggen hoe die 20 pagina's rekening nou precies gelezen dient te worden

erg vervelend

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja een tip schrijf altijd op met wie je gesproken hebt aan de telefoon dat helpt nog wel eens. maar ja ze werken daar aan de telefoon en kunnen je nooit helpen en zeggen allemaal wat anders erg vervelend.

8. Saskia78

las vandeweek dat er steeds vaker rechtszaken zijn tegen de grote energieleveranciers

maar dat eigenlijk maar 10% terecht is ofzo...

de rest is te wijten aan dat de jaarrekening niet te volgen is en ook niemand het je even duidelijk kan uitleggen waarom het wel zou kloppen.

9. Niet meer actief

dames.. DIT IS ALLEEN GAS! en ik moet nu 183 euro gaan betalen omdat ze wel verwachten dat ik minder zal gaan gebruiken? (ons normaal verbruik is ongeveer 3000 kub per jaar, nog niet weinig, maar voor ons gewoon)

Mijn man weet inmiddels wel wat meer, maar ik snap er nog geen hol van! Vanavond als hij thuiskomt, gaan we er eens voor zitten, want ik wil dit wel even snappen.

De elektra en waterrekeningen komen nog binnen..

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    :oops: Oh Sorry... ik dacht dat ik had gelezen dat het stroom was.... Maar het blijft raar hoor. Jullie betalen je op deze manier scheel! En dat met een zachte winter (eind 2006).....

Groetjes Miep

11. Saskia78

pff lekker guppie :(

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    volgens mijn klopt dat echt hoeveel zal je rekening voor de rest wel niet zijn dan?

13. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Goedemorgen zeg !
    Wat een achterlijk hoog bedrag als ik het zo even zeggen mag.
    Ben ook wel benieuwd hoe het zit.

Succes ermee, Bibu !

14. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

:confused: :confused: :confused: :c: :c: :confused: :confused: :confused: `..............Dat kan echt niet waar zijn gupsie.

Ik zou zo uitflippen als ik dat bericht kreeg! Er is of een fout gemaakt of er is iemand die een of andere wietplantage bij jullie in de straat heeft.... :)

15. Saskia78

enige is dat wietplantages over het algemeen stroom stelen.. geen gas :)

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    heb je geen gas lek ergens?

17. Niet meer actief

NAJAA wat een bedrag zeg, dat lijkt me veel te veel.

Ja DAT SOORT bedragen zijn altijd pittig, zo kreeg ik vorig jaar een verrekening omdat ik eigenlijk al een jaar particulier verzekerd moest zijn (terwijl ik zelf had gebeld en ze zeiden van niet) was in 1 keer 15oo euro betalen (in 1 maand graag!) alsof het geld op je rug groeit!

18. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zo :confused: hallo wat een bedrag zeg. Zeker erachter aan gaan. Ik kreeg een tip van iemand om maandelijks je meterstanden voor jezelf te noteren om te controleren of het niet ineens heel erg hard gaat.

19. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Gupsie

loopt je pc soms op gas? ;) want dan klopt je rekening wel hoor hahahaha

ik zou hier even achteraan gaan als ik jou was , misschien heb je wel ergens een gaslek

dit hadden mijn ouders ook en hadden ook een gigantische narekening

hopelijk krijg je gauw duidelijkheid
    ow schrijf je nooit je standen op? want dan kan je het vergelijken

20. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik had verleden jaar november onze jaarrekening en die was 711 euro nog wat :confused: :confused:

ok zal je vertellen woon in een eenkamertje met alleen mijnvriend, en we deden wel heel zuinig met alles enzo..
    Ben er achterna gegaan en ff lekker flink uitgescholden :oops: :oops:
    komen ze erachter dat het een systeemfout is, dat ze de eerste 3 maanden niet ontvangen hebben.... en hebben alles goed nagegeken en nu moeten we maar 178 betalen...
    zo dat scheelt ff..

idd de grote energie levernaciers zijn heel gemakkelijk, eerste betalen en dan doen we de rest wel, nou heb gezegd me hoela doe maar eerst de rest en dan kom ik wel ;)

het is ook overal hetzelfde :(

Deel Deze Pagina