Wij hebben een maxi cosi mura 4 uit 2009. Helaas is het weer gaan zitten in het buggystoeltje (Het zitje dat je er als laatste op hebt zeg maar). Ik heb het geprobeerd schoon te krijgen, is helaas niet gelukt. Is er heel toevallig iemand die (in een straal van ong. 50 km van den bosch of Eindhoven) die voor een redelijke prijs zo'n stoeltje over heeft? Kleur vind ik niet belangrijk. Of weet iemand anders waar ik deze zou kunnen kopen/bestellen, zonder de hele mura set erbij? Alvast bedankt!
Ik heb er 1 uit 2013 geen idee of t past en ik kom uit Den Helder. Heb hem maar heel kort gebruikt 2 maanden! walnoot bruin.
Ik zou even contact opnemen met de maxi cosi fabriek. Zitten in helmond. Mij lijkt dat je wel een en ander los moet kunnen kopen
Zelfde probleem gehad bij de mura en opgelost met hg schimmel, vocht en weerplekken reiniger (voor de badkamer).
Maxi cosi is heel goed is het los kunnen bestellen van onderdelen. Even naar een babyspeciaalzaak gaan en zeggen dat je nieuwe riempjes wilt bestellen. Zo geregeld!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben naar Prenatal gegaan, die bestellen voor 10 euro nieuwe riempjes die binnen 2 weken binnen zijn. Fijn !