Hoppop badje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Meis28, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wie heeft er ervaring met het hoppop badje? Ik kan deze overkopen van kennissen, en vind het badje er wel leuk uitzien! Maar is het ook handig? Het ziet er vrij kolossaal uit op de foto vind ik en het lijkt zo hoog de rand. Is het prettig met een pasgeboren baby en tot hoelang kun je het badje gebruiken? Ik weet echt niet of dit handig is, een gewoon badje op standaard (al is dat geloof ik hetzelfde!) of een tummy tub)...Maar een goede emmer a.k.a. tummy tub kunnen we natuurlijk altijd nog aanschaffen. Ik hoor graag jullie meningen :)

2. Geejaw

Geejaw Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    Wij hebben deze ook aangeschaft (in het grijs). Zag op facebook bij iemand deze langskomen tijdens het badderen van hun zoontje en wij hadden 'm al een klein beetje op het oog in de winkel, dus gelijk maar aan diegene gevraagd of ie goed beviel. Zij was er helemaal weg van. Bij ons is ie nog niet in gebruik maar hij staat al wel klaar op het babykamertje. Lomp is ie totaal niet in mijn ogen! Zou 'm gewoon even een x in het echt bekijken in de winkel!

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb hem ook maar ook nog niet in gebruik.. :)

4. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het badje. Ik heb hem aangeschaft omdat ik hem zo mooi vind. Alleen is hij wel wat zwaarder en lager dan de gewone badjes. Mijn vriendin heeft een normaal badje en die is wel wat praktischer. Vind het wel erg fijn dat hij dubbelwandig is.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    676
    113
    Utrecht
    Ook wij hebben het Hoppop badje aangeschaft en ook wij hebben 'm nog niet in gebruik. Wat ik echt een heel erg pluspunt vind is dat het badje in de standaard erg stabiel staat en dat de standaard zelf ook stabiel op de vloer staat. Ik merkte dat andere badjes nogal wiebelig staan. Verder is het inderdaad erg prettig, lijkt mij, dat dit badje dubbelwandig is.
    Tja, het moet nog blijken hoe ons meisje het vindt straks in het badje en natuurlijk of het badje inderdaad prettig in gebruik is. Maar daar ga ik zeker wel van uit.

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Ik vind het namelijk erg lastig te kiezen, want ik heb geen idee wat prettig in gebruik is, eerste kindje voor ons :) Een tummy tub lijkt me ook handig, heb deze wel in gebruik gezien bij familie, maar dat is alleen handig denk ik als ze heel klein zijn.. In een badje kunnen ze nog een beetje bewegen en spartelen denk ik. Bij de hoppop heb je geen houdertjes of iets geloof ik om de zeep in te zetten, zodat dit binnen handbereik is? Maar dat is bij vele andere badjes ook niet.

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb hem ook , bevalt prima maar laten we eerlijk zijn badje is een badje , grote teil volstaat ook , mijn schoonzus deed haar kindje wel eens in zo,'n grote zwitselbox ( waar 20 pakjes doekjes inzitten ofzo) voldeed ook en leverde superfoto,s op omdat die box doorzichtig is :)

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik heb nog een hele oude wasmand van mn oma. van curver geloof ik. daar heb ik haar bij mn moeder al 100x in gewassen, echt heel leuk!

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat is natuurlijk ook zo!! Ik zat er ook al aan te denken gewoon een leuke plastic bak/emmer te kopen. Alleen is een standaard wel handig, vooral als het pasgeboren is, dat je niet zo hoeft te bukken.

10. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Maar goed , ik heb dus mijn megababy in bad gedaan vanavond en hij past al haast niet meer , hij is bijna 12 weken :(
    Het is een pittige aanschaf voor een hele korte periode iig, maar mooi is hij zeker

11. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Wij hebben het Hoppop badje. Ook gekocht vanwege de stabiliteit en omdat hij er mooi uitziet :D. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met een ander badje maar wij zijn er wel tevreden over.

12. Flachilles

7 aug 2013
    77
    5
    8
    Wij zijn heel erg tevreden van dit badje. Echt handig in gebruik. Dochter is bijna 1 jaar en vrij groot en ze past er nog perfect in.
    Bij ons staat het badje vlak naast het grote bad, lekker makkelijk voor het vullen en laten leeglopen....

13. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Wij hebben m aangeschaft voor ons eerste kindje een paar jaar geleden.
    Superding vind ik t
    Dubbelwandig dus t water koelt minder snel af en de stop die kleurt als t water de juiste temperatuur heeft.
    Vind m ook nog eens mooi!

Toen onze dochter goed kon zitten heeft ze er nog tijden in gezeten in de doucheruimte (wij hebben geen bad)
    Hebben m gebruikt tot ze ongeveer 1 jr. was en gaan m nu met veel plezier weer gebruiken.

Deel Deze Pagina