zoontje onderuitgezakt Maxi Cosi Mura

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MommyB, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Altijd super blij geweest met onze maxi cosi mura 3. Maar nu ik hem al een tijdje omgebouwd heb naar de wandel wagen valt het me op dat mijn zoontje er onderuit gezakt in zit. Tijdens een wandeling hijs ik hem telkens op zodat hij weer recht op zit.
    Mijn zoontje kan prima rechtop zitten dus daar ligt het niet aan.

Herkent iemand dit en heb ik iets verkeerd zitten?
    Ben serieus aan het twijfelen of ik hem niet ga verkopen en een andere wagen er voor terug te kopen. Maar zou toch het liefst deze wagen houden. Maar dit lijkt me ook niet prettig zitten voor mijn zoontje.

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik heb de mura 4 maar m'n kindje is er nog niet dus geen idee. Maar heb je het tuigje wel goed zitten? En het klepje voor de beentje omhoog staan?
    Anders misschien een keer langs een vd winkels gaan waar ze ze verkopen. Misschien kunnen ze even met je meekijken.

3. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Hier ook de mura 3 en precies dezelfde ergernis. Wij hebben besloten om de mura te gaan verkopen en toch voor een duo wagen te gaan voor de baby straks. Verder erg tevreden over de mura, alleen dat onderuitgezakte is vervelend!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nooit last Van gehad, ik had er wel een booster in (van de lodger bunker).. Misschien dat de stief te glad is???

5. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik heb de Mura zelf niet, maar als ik iemand zie met een Mura vind ik altijd dat de kindjes zo hangen.
    Het zitje lijkt mij ook vrij klein.

Wel vervelend voor je zoontje, ik hoop dat je een oplossing vind.

6. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik weet van iemand die er een schapenvachtje in had gelegd tegen het glijden. Was daar ook meer een probleem vd stof geloof ik.
    Een goede schapenvacht is comfortabel en in de zomer koeler dan je zou verwachten en in de winter lekker warm.

7. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Het zitje van de mura is juist mooi groot. Dat is de voornamelijk reden dat wij deze wagen gekocht hebben. Alles is groter als bijvoorbeeld de quinny.

Ik wist in mijn zwangerschap nl. Al dat ik een groot kindje zou krijgen (4,8 kilo/ 59 cm) en was dan ook super blij net de reiswieg. Hier heeft hij tot 6 maanden in kunnen liggen terwijl hij in de buzz van mijn vriendin al met 4 maanden niet meer zou passen.
    De wagen is erg stevig. Handig in gebruik. Ben er verder echt super tevreden over. Behalve dus dat mijn zoontje er als een soort Quasimodo in zit. Onderuitgezakt maar omdat hij wat wil zien voorovergebogen. :(

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb er met mijn dochter in de 4 geen last van gehaddie was al wat ouder dat ze erin ging en goed de gordeltjes strak, ook dat voetenplankje omhoog werkt prima.
    Als ik kijk naar de andere wagens en dan vooral de maat zou ik eerst kijken voor dekje erin

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hier is het ook! Met het stuurtje is het al wel wat minder maar de ruimte vanaf de rugleuning naar het tuigje is best groot waardoor ze na een paar hobbels al helemaal onderuit gezakt komen te zitten... Heel irritant en nog geen oplossing gevonden.. Verder zeker een hele goede kinderwagen! :)

10. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Ik ben erg!! Ik heb zojuist een andere wagen gekocht via mp.
    De buzz 3 pavillon. Was er helemaal klaar mee en na het lezen dat er meer dit probleem hebben wist ik zeker dat het niet aan de zithouding van mijn zoontje ligt. Heb deze voor een paar tientjes op de kop kunnen tikken. Mijn mura gaat na een reiniging op mp.

11. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier precies hetzelfde probleem! Ben dus ook sterk aan het twijfelen of er geen andere wagen komt als hier nummer 2 zich aandient!

12. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Had ik ook, heel irritant. Met komst van 2e een Bugaboo Donkey aangeschaft en superblij mee. Had 'm al paar maanden voordat ik beviel van de 2e en mijn oudste zat er gelijk goed in. Mooi rechtop en goed gesteund. Ben altijd tevreden geweest met de Mura maar het stoeltje vond ik waardeloos. En nu ik de Donkey heb kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat in de Bugaboo een véél fijnere wagen vind in eigenlijk alle opzichten. Rijdt veel fijner en lichter, klapt makkelijker in en het allerbelangrijkste, mijn zoontje (nu jongste) zit er heerlijk in.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Dit was misschien een goedkopere oplossing geweest! Die hebben wij erin en geen schuivende kinderen, zelfs mijn dochter van nog geen 6 maanden blijft op der plaats

bol.com | Lodger Booster - Verwisselbare binnenvoering voor de Lodger Bunker - Passion...

14. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Waarschijnlijk wel. Maar ben super blij met mijn andere wagen. Hij is vergeleken bij de mura super licht en soepel bestuurbaar. De periode in de reiswieg was de mura een geweldige wagen. Heb dus ook absoluut geen spijt. Maar vind het stiekem ook wel leuk nu een leuk gekleurde "nieuwe" te hebben :)

Deel Deze Pagina