Ik wil heel graag dit gedichtje, dan in een ander lettertype, maar het gaat om het idee. Buikje vol | Kids | Stickers4fun Dit is de enige site waar ik dit gedichtje kan vinden, het is eigenlijk langer maar ik vind dit gedeelte alleen leuk. Nu ben ik benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met muurstickers? We hebben een gladgestucte muur met latex eroverheen. Het is wel echt superglad, maar ik wil graag weten hoe ze bij jullie plakken. Ik vind het zonde om te bestellen als het toch niet blijft zitten. Schilderen is de andere optie, maar vind ik toch minder veilig en zo'n gedoe met projector enzo. Nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen .
Ik heb een heel goede ervaring! Ook geschilderde muur en het blijft perfect zitten. Ook een gedichtje met 4 regels. Heel makkelijk om te plakken. Er zijn ook sites waarbij je zelf de tekst in kan geven hè, dus je zit niet 'vast' aan één site. Ik heb 'm toen besteld bij muurteksten.nl Succes ermee!
Gedichtje hebben wij ook op de muur (2 'coupletten'). Wij hebben 'm erop laten schilderen. Dus helaas geen ervaring met stickers.
Tnx voor jullie ervaringen. Ik heb de sticker gister maar gewoon besteld, moet het maar zelf proberen en deze was niet ernstig duur... Ik laat jullie wel weten hoe het erop zit!