aaah vandaar... snapte t al niet helemaal. moet ook zeggen dat het moment dat ik dus zag dat hij niet dood was ik t af heb gezet, dus die aflevering na zijn ´dood´ heb ik niet helemaal gezien..
Hahaha!!!! Dat doen wij ook altijd, wij lachen ons dood om Horatio Caine, wat een sukkel!!! "Is that a threat?" "Nooo....*grunt*.... it's a *grunt* promisaahhhhh....." Dan vinden jullie deze ook erg leuk: YouTube - CSI Miami - Endless Caruso One Liners Of deze: YouTube - CSI Miami - Horatio Caine One-Liners Bones vind ik echt verschrikkelijk slecht! Zij is ZO ongeloofwaardig als nerd, heel slecht gedaan (sorry liefhebbers!)
lol!!! Over Bones: Een vriendinnetje van mij heeft een paar afleveringen als figurant (maar vrij weinig in beeld, lol) gespeeld in Bones, en zegt dat die Emily (Bones zelf) heel erg veel lijkt op het karakter dat ze speelt, haha
dan is ze goed gecast Wij ergeren ons ook aan horatio. Ik vind new york momenteel de leukste!! (de meeste normale ook...) Moet wel zeggen dat ik vrijdag weer csi miami ga kijken, om te kijken hoe het met Delko is...
Eigenlijk he, zou het me niks verbazen, als Delko gewoon in een undercover actie zit, waar alleen Horatio wat van weet. Of zoiets in die richting..