Benelux' Next Top Model

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Laika, Sep 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    #1 Laika, Sep 28, 2009
    Last edited: Sep 28, 2009
    Het is nu bezig. Zijn er nog meer meiden die kijken?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Jaaaa ikke!! En heb nu al een hekel aan Tessa... wat een asociaal en arrogant wijf zeg..

Heerlijk even lekker roddelen ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik kijk nu ook.. Die tessa is dat die Hollandse met dat korte haar van 17 die nogal een uitgesproken mening heeft?

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahahha ik denk he leuk topic. even mn beklag doen over die tessa. wat een kut zeg! hahaha heeft iedereen het er al over. die justine vind ik echt een dom schaap. die denise vind ik erg mooi en dat meisje met die felle rode korte haar ( bianca?)

5. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ja, dat is zij. Aan de ene kant heb ik een hekel aan haar. Aan de andere kant is ze wel leuk om naar te kijken.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Ja vaak ´maken´ zulke typetjes het programma wel, beetje herrie in de tent.. :p

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Vind Daphne Dekkers trouwens ook nog steeds wel zeer irri hoor..

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jammer dat die sarah eruit is. had liever die justine gehad. en die tessa is te dik hahahha( zegt zij die zelf ook 10 kg te zwaar is hahahah)

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik kijk het ook vrij trouw ;)
    maar irriteer me ook echt aan die tesse zeg..

heb momenteel nog geen favoriet moet ik eerlijk zeggen :)

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

heb net toevallig ook het programma gezien
    vond die opmerking van dat meisje die met dat varken op de foto moest zo leuk: ja die foto hebben ze uitgezocht omdat het varken er zo leuk op stond...
    :)

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    ja jeetje..het blijft wel zo'n slap aftreksel van antm he..
    en al die meiden bij elkaar, dan zit er altijd wel 1 bij met een grote bek die de boel opjut. maar ik zie in haar ook zeer zeker geen topmodel!

vind vandaag die foto van denise met de kippen wel mooi, mooie lach heeft zij.

ze zijn alleen nog met zoveel!!! maakt het een beetje onoverzichtelijk..

12. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Inderdaad die Daphne Dekkers is ook niets. Dat die ooit model is geweest...zoooo lelijk. En dan zo lekker over confident en alles wetend....bahhhhhh.

Maar toch leuk om naar te kijken. Verbaasd me wel dan de modellen deze keer allemaal niet echt mooi zijn of zo. Je moet ze echt opgemaakt zien..

Charlie

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Het valt me op dat bij die filmpjes waar ze 'privé' in de camera praten, ze nooit opgemaakt zijn. Maar ik denk ook wel dat dat van het programma zelf moet, hoor!

Ik heb het gisteren gemist. Komt er nog een herhaling?

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Super programma.. Vind het echt leuk om naar te kijken, en ik kan me er altijd zo kwaad om maken hahaha..
    Zoals over die Tessa, sorry maar wat een verschrikkelijk kind is dat zeg. Alleen die stem al! Hahaha..
    Mijn favoriet was Sarah, maar helaas die werd er gister uit gestemd..

15. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    is wel grappig als je weet dat amerika de nederlandse uitvoering zelfs beter vind, en dat alle andere landen bij het starten van een next topmodel programma eerst de NL versie bekijken en dan het graag zo willen doen..

Ja die daphne is ook niet my cup of tea vroeger was ze natuurlijk wel een stuk knapper. Maar ik zag gisteren doutze daar vind ik dus ook geen bal aan, niets speciaals als je het mij vraagt.. ik ken veel knappere vrouwen...

Ik vind Tessa ontzettende bot en ze kan een van del tot dame opvoedingscurcus gebruiken maar ze heeft soms wel goede punten, die Lianne en die Denise DAAR moet je voor oppassen dan heb ik liever Tessa die is open erin hun zei achterbaks, ik heb veel liever open en aso, als netjes en achterbaks, zeggen ze wat over volwassenheid, ik denk dat ze zelf ook nog wat werk hebben want goh je bent echt zo volwassen op je 18e ;) hun in elk geval nog lang niet.. :p

16. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Ha, ik heb me gisteren ook weer lekker zitten ergeren aan die Tessa, wat een naar asociaal mens is dat, en zo enorm afgunstig richting de andere meiden. Met die mentaliteit wordt ze geen topmodel. En ze is ook al niet bijster slim, ze dacht dat Antwerpen in Nederland lag en dat Manneken Pis daar staat, whoehahaha :D!

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vind die Denise echt zo'n VIVAmodel. Niet echt high fashion.

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Herhaling op zaterdag én zondag...ik heb gister ook niet gekeken, want was The Proposal aan het kijken, veeeeeeeeeeeeeel leuker ;)

19. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Hmm, wilde alles even terugkijken via rtlgemist.nl, maar kan alleen de eerste aflevering maar afspelen :x Begin die Mac steeds irritanter te vinden, haha!

Maar die Tessa: wat een portret, zeg! En dat al in de 1e aflevering :$ Hou mijn hart vast voor de rest...

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ook ik volg het, maar kijk het altijd op rtlgemist. En ook ik irriteer mij aan Tessa... maar moet wel zeggen dat ik die lianne ook een irritant mens vindt, behoorlijk achterbaks en achter andermans ruggen om k*t opmerkingen maken, nee daar kan ik niet tegen, en dan heeft die Tessa soms wel weer gelijk.
    De enige die ik mooi vindt is Denise, zij heeft zo'n mooie lach, die valt echt op.

Share This Page