Hebben er meer hier last van? Sinds het zo warm is, nu een paar dagen, ben ik echt niet helemaal lekker in orde. Bij vlagen misselijk, vooral bij inspanning, ontzettend pijnlijke nek (denk door de ventilator?) En daardoor ook last van wattengevoel in mijn hoofd, hoofdpijn, en zo zo zo moe.. Kan dit allemaal door de warmte komen? Ik heb dit nog nooit zo gehad.
Ja, je hart en bloedvaten moeten zich tijdens de zwangerschap al flink aanpassen en in combinatie met de hitte is dat nog lastiger. Je klachten passen daar precies bij. Ik heb het zelf in combinatie met een erg lage bloeddruk dus lig hele dagen KO op de bank of in bed. Goed drinken, veel rusten en binnen blijven. Op internet vind je veel tips voor zwangeren met dit weer. Edit: ik ging er even vanuit dat je zwanger bent maar zie nu dat je bericht in de lounge staat. Veel mensen hebben erge last van deze hitte, probeer alles in een standje lager te doen! Misschien helpt een bouillonnetje je ook wat?
Ik voel me door de warmte ook helemaal niet optimaal. Ik heb hoofdpijn, ben regelmatig licht in mijn hoofd en sinds gisteren ook bij vlagen misselijk. Ik heb altijd een erg lage bloeddruk en dat doet me geen goed bij hoge temperaturen. Nu ben ik ook nog een slechte drinker, dus dat is ook niet bevorderlijk. Vandaag echt beter op mijn vochtinname letten.
Herkenbaar. Wij zitten veel binnen, zeker smiddags. Onze middelste is al drie keer bevangen door de hitte. Viel op de grond, wou niet meer lopen en begon naar verloop van tijd te spugen.
Hier sinds gisteren ook naar van de hitte, heb vannacht met tranen gekeken naar de voorspellingen voor vandaag en morgen. Ik zie er ontzettend tegen op, was het liefste naar mijn werk gegaan ivm airco maar heb de kleine thuis... net alle verplichtende qua dieren gedaan vanmiddag nog een controle rondje en verder ben ik de hele dag niet buiten Onze airco in de auto is ook nog eens kapot gegaan dus ik kan straks ook niet een stuk gaan rijden helaas...
Moe, zo verschrikkelijk moe. En vandaag en morgen heb ik avonddienst dus moet ik eerst de dag door zien te komen en dan om half 5 naar mijn werk. Zit daar zo tegen op, normaal onderneem ik van alles maar met deze hitte. Ik wil zo naar het zwembad maar ik krijg mijzelf niet in beweging.
Herkenbaar. Mijn normaal al lage bloeddruk wordt alleen maar lager. Ik ben licht in mijn hoofd, hoofdpijn ondanks goed drinken, sta niet bepaald steady op mijn voeten, had vanochtend het idee dat ik onderuit ging. Ik ga vandaag aan de bouillon, hopelijk helpt dat. En verder veel blijven drinken.
Het advies is om ook zeker 3 liter te drinken en in ieder geval elk uur iets te drinken. Dat watten gevoel herken ik als ik niet genoeg drink en daar word je ook zo loom van incl hoofdpijn. Wat ik nu doe is bij opstaan 2 grote glazen water, daarna een 1.5 liter Spa fles vullen en die moet van mezelf uiterlijk om 14.00 op zijn. Daarna vul ik weer die fles en die moet op zijn voor het bedtijd is. De eerste dagen werd ik opeens met dikke ogen wakker door het vocht vasthouden, dus toen ben ik er maar strict op gaan letten.
Ik ben sinds vorige ziek dermate dat ik een longontsteking te pakken heb.... Kan je vertellen ik lig in een kamer met airco en mijn vriend heeft gezorgd dat ik een koelkastje heb. Ik heb me totaal afgezonderd ondertussen. Vanmiddag 4 uurtjes werken en dan weet terug de vrieskist in. Dit weer is niks voor mij
Pfffff ik heb het ook zo warm!! Helemaal slapjes ben ik er van! Gelukkig is mijn man vandaag en morgen ook thuis, dus hoef ik niet alleen voor onze peuter te zorgen. We gaan straks maar naar het zwembad!
Ik zet een glas water met een schijfje citroen in de koelkast en neem regelmatig een paar grote slokken en vul het dan bij. Water uit de kraan vind ik niet koud genoeg om te drinken. Ik ben de zon zo beu! De temperatuur overleef ik wel, maar de zon kan ik echt niet meer verdragen . Volgende week weer werken, wordt afzien.
Ik loop ook al sinds vorige week te blaffen als een hond.. Ben stront verkouden Er mag van mij wel een beste bui regen vallen
Hoor overal om me heen dat het toch fantastisch is dit weer, we mogen niet klagen want is het eindelijk warm... Piss off denk ik dan. Als ik van 35 gaden hield was ik wel naar de Savanne geëmigreerd. Dit is niet te houden zo en ik vind het ronduit verschrikkelijk. Je plakt, het is benauwd, geen energie en dan niet te spreken over mijn olifantenvoeten nu en spekkige polsen Daarnaast dus ook niet helemaal lekker. Licht in het hoofd en zo moe.
Werken? Met een longontsteking? Meid meld je ziek! Een longontsteking moet je al niet onderschatten. En een longontsteking in combinatie met werken en deze hitte is echt niet verstandig.
Herkenbaar. Ik ben misselijk en licht in mn hoofd. Ook hou ik vocht vast (ben niet zwanger, gebruik wel betablokkers). Ook dochter (5) kan er slecht tegen. Zelfs zij houdt vocht vast.
Ik ben er ook klaar mee. Ik wil sporten.. maar daar is het te warm voor en ook ik ben steontverkouden. We kunnen geen kant op. Goddank een zwembad in de tuin. Een flinke..maar ik ben alles bij elkaar volledig overprikkeld en zelfs een vraag van mijn dochter is me al te veel. Verderop is iemand al sinds vroeg zijn hele huis aan het schuren ofzo. Ik heb zin om dat snoer om zojn nek te draaien. Opzouten.. die vent is al een jaar lang aan het klussen.. elk vrij moment zitten we hier in zijn herrie. En laten we het ook niet hebben over die zoemende pokke vliegen die damn de hele wereld hebben en dan alsnog op jou gaan zitten. Blegh
Met deze warmte denk je dat koud drinken goed doet. Echter warm drinken, desnoods lauw wordt beter door het lichaam opgenomen. Kan zijn dat je je daardoor beter gaat voelen.